- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
6 września 2024, 17:29
W jaki sposób składałaś reklamację? Z jakiego tytułu i jakie było Twoje żądanie?
6 września 2024, 19:48
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
6 września 2024, 20:39
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
czarna magia to co do mnie piszesz. Nigdy nic nie reklamowałam, więc jestem zielona. To że reklamacja odrzucona pojawiło się tylko na stronie przy tym zamówieniu jak dziś chciałam sprawdzić co jest grane. Nie widziałam żadnego miala od nich, ze jest ta reklamacja nieuznana. Napisałam maila na support, bo takiego maila znalazłam i jeszcze jednego przez stronę reserved bo też znalazłam kontakt. Tak, zwrócili mi produkt, który reklamowałam, bez żadnej informacji nawet w paczce.
7 września 2024, 19:20
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
czarna magia to co do mnie piszesz. Nigdy nic nie reklamowałam, więc jestem zielona. To że reklamacja odrzucona pojawiło się tylko na stronie przy tym zamówieniu jak dziś chciałam sprawdzić co jest grane. Nie widziałam żadnego miala od nich, ze jest ta reklamacja nieuznana. Napisałam maila na support, bo takiego maila znalazłam i jeszcze jednego przez stronę reserved bo też znalazłam kontakt. Tak, zwrócili mi produkt, który reklamowałam, bez żadnej informacji nawet w paczce.
Czyli jest informacja - odrzucili żądania, 14 dni nic Ci nie da. Możesz napisać odwołanie i/lub udać się do rzecznika praw konsumenta (za darmo w każdym mieście).
8 września 2024, 08:51
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
czarna magia to co do mnie piszesz. Nigdy nic nie reklamowałam, więc jestem zielona. To że reklamacja odrzucona pojawiło się tylko na stronie przy tym zamówieniu jak dziś chciałam sprawdzić co jest grane. Nie widziałam żadnego miala od nich, ze jest ta reklamacja nieuznana. Napisałam maila na support, bo takiego maila znalazłam i jeszcze jednego przez stronę reserved bo też znalazłam kontakt. Tak, zwrócili mi produkt, który reklamowałam, bez żadnej informacji nawet w paczce.
Czyli jest informacja - odrzucili żądania, 14 dni nic Ci nie da. Możesz napisać odwołanie i/lub udać się do rzecznika praw konsumenta (za darmo w każdym mieście).
pisałam te wiadomości. Dziś wiem, że te reklamacje to gówno... i takich ubrań będę unikać. I to by było też na koniec zakupów w reserved.
Wiesz, nie zbiednieje od 200zł. Jednak jeśli mam prawo do reklamacji to chciałam skorzystać. A Tu bez żadnej informacji zwrotnej odesłali ten sam produkt. Co najlepsze to sukienka pokazana na ciążowym brzuchu dosyć pokaźnym. Ja płaska jak deska na brzuchu i po praniu na mnie nie chciałą się domknąć w udach (kopertowy krój), a co dopiero gdyby tam był jeszcze ciążowy brzuch. Cały ten pas do obwiązania był strasznie długi, teraz spokojnie o 1/3 jest krótszy
8 września 2024, 18:05
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
czarna magia to co do mnie piszesz. Nigdy nic nie reklamowałam, więc jestem zielona. To że reklamacja odrzucona pojawiło się tylko na stronie przy tym zamówieniu jak dziś chciałam sprawdzić co jest grane. Nie widziałam żadnego miala od nich, ze jest ta reklamacja nieuznana. Napisałam maila na support, bo takiego maila znalazłam i jeszcze jednego przez stronę reserved bo też znalazłam kontakt. Tak, zwrócili mi produkt, który reklamowałam, bez żadnej informacji nawet w paczce.
Czyli jest informacja - odrzucili żądania, 14 dni nic Ci nie da. Możesz napisać odwołanie i/lub udać się do rzecznika praw konsumenta (za darmo w każdym mieście).
pisałam te wiadomości. Dziś wiem, że te reklamacje to gówno... i takich ubrań będę unikać. I to by było też na koniec zakupów w reserved.
Wiesz, nie zbiednieje od 200zł. Jednak jeśli mam prawo do reklamacji to chciałam skorzystać. A Tu bez żadnej informacji zwrotnej odesłali ten sam produkt. Co najlepsze to sukienka pokazana na ciążowym brzuchu dosyć pokaźnym. Ja płaska jak deska na brzuchu i po praniu na mnie nie chciałą się domknąć w udach (kopertowy krój), a co dopiero gdyby tam był jeszcze ciążowy brzuch. Cały ten pas do obwiązania był strasznie długi, teraz spokojnie o 1/3 jest krótszy
tak z ciekawości, możesz wrzucić jak to wygląda na stronie a jak na tobie?
12 września 2024, 16:41
Podstawą gwarancji jest karta gwarancyjna więc na pewno z tytułu rękojmi. Tutaj nie ma się co rozwodzić. Rozumiem, że odesłali ten sam produkt? Dla Ciebie dobrze, że bez żadnej informacji. Jeśli po 14 dniach nie napiszą że odrzucają Twoje żądania to reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Przy pierwszej reklamacji to przedsiębiorca wybiera sposób rozpatrzenia i zawsze taki który naraża go na mniejszy koszt. Więc wcale nie muszą zwrócić środków a wymienić. Nic nie rób, prawdopodobnie ktoś popełnił błąd. Jeśli 15 dnia nie będzie info to masz przez przypadek uznaną.
czarna magia to co do mnie piszesz. Nigdy nic nie reklamowałam, więc jestem zielona. To że reklamacja odrzucona pojawiło się tylko na stronie przy tym zamówieniu jak dziś chciałam sprawdzić co jest grane. Nie widziałam żadnego miala od nich, ze jest ta reklamacja nieuznana. Napisałam maila na support, bo takiego maila znalazłam i jeszcze jednego przez stronę reserved bo też znalazłam kontakt. Tak, zwrócili mi produkt, który reklamowałam, bez żadnej informacji nawet w paczce.
Czyli jest informacja - odrzucili żądania, 14 dni nic Ci nie da. Możesz napisać odwołanie i/lub udać się do rzecznika praw konsumenta (za darmo w każdym mieście).
pisałam te wiadomości. Dziś wiem, że te reklamacje to gówno... i takich ubrań będę unikać. I to by było też na koniec zakupów w reserved.
Wiesz, nie zbiednieje od 200zł. Jednak jeśli mam prawo do reklamacji to chciałam skorzystać. A Tu bez żadnej informacji zwrotnej odesłali ten sam produkt. Co najlepsze to sukienka pokazana na ciążowym brzuchu dosyć pokaźnym. Ja płaska jak deska na brzuchu i po praniu na mnie nie chciałą się domknąć w udach (kopertowy krój), a co dopiero gdyby tam był jeszcze ciążowy brzuch. Cały ten pas do obwiązania był strasznie długi, teraz spokojnie o 1/3 jest krótszy
tak z ciekawości, możesz wrzucić jak to wygląda na stronie a jak na tobie?
jestem tak urażona, że nie chce mi się nawet jej wkładać.
Na dole zamiast linii prostej układa się w literę V, nie domyka się jak trzeba, na dole jest pofalowana, a nie powinna. Po przymierzeniu od razu po odebraniu przesyłki mega wyglądała. Tak bardzo się cieszyłam że udało mi się ją kupić.