- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
2 lipca 2018, 20:38
Witajcie!
Błagam Was o pomoc! Zdecydowałam się na zakup diety na bebio, która jest łączona z vitalią, trzeba było podać email do stworzenia nowego konta lub zalogować się na stare...
Także zalogowalam się na swoje konto vitalii i kontynuowałam zakup diety, wszystko przebiegało sprawnie, zapłaciłam, zalogowałam się na vitalii i dostosowywałam do swoich wymagań, klikam 'przechodzę dalej' i wyskakuje mi to:
Nie masz dostępu do strony ze swoją dietą ponieważ korzystasz z usług innego serwisu zarządzanego przez Vitalia. W celu dostępu do swojej diety zaloguj się w serwisie, na którym założyłeś konto.
Co z tym zrobić? Na vitalii zakładałam konto, nie wiem o co chodzi.
2 lipca 2018, 21:22
napisz do administracji
17 lipca 2018, 12:06
mam dokłądnie ten sam problem z tym, że ja wykupiłam smacznie dopasowa max. na poczatku wszystko było super (aplikacja działała, mogłam się bez problemu logowac na stronie vitalii) a od kilku dni wyskakuje mi ten sam komunikat :/
18 lipca 2018, 14:12
mam dokłądnie ten sam problem z tym, że ja wykupiłam smacznie dopasowa max. na poczatku wszystko było super (aplikacja działała, mogłam się bez problemu logowac na stronie vitalii) a od kilku dni wyskakuje mi ten sam komunikat :/
Jeśli zakup na Vitalii, to trzeba logować się przez Vitalię. Proszę zalogować się bezpośrednio przez vitalia.pl powinno być dobrze, gdyby był problem, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy lub ze swoim dietetykiem.
18 lipca 2018, 14:15
Witajcie!Błagam Was o pomoc! Zdecydowałam się na zakup diety na bebio, która jest łączona z vitalią, trzeba było podać email do stworzenia nowego konta lub zalogować się na stare... Także zalogowalam się na swoje konto vitalii i kontynuowałam zakup diety, wszystko przebiegało sprawnie, zapłaciłam, zalogowałam się na vitalii i dostosowywałam do swoich wymagań, klikam 'przechodzę dalej' i wyskakuje mi to:Brak dostępuNie masz dostępu do strony ze swoją dietą ponieważ korzystasz z usług innego serwisu zarządzanego przez Vitalia. W celu dostępu do swojej diety zaloguj się w serwisie, na którym założyłeś konto.Co z tym zrobić? Na vitalii zakładałam konto, nie wiem o co chodzi.
Zakup był przez diety.bebio.pl więc proszę logować się bezpośrednio przez ten serwis. Przez Vitalię w takiej sytuacji dieta nie jest dostępna, tylko tam gdzie dokonało się zakupu. W razie problemów, proszę kontaktować się przez formularz kontaktowy.
23 listopada 2018, 12:08
Kupiłam dietę na bebio i mam brak dostępu oraz komunikat Korzystasz już z usług innego serwisu należącego do Vitalia.pl. Jeśli chcesz kupić Vitalia.pl, przejdź do procesu zakupu. Nie musisz już tracić czasu na ponowną rejestrację konta!