Temat: Zakup diety bebio i vitalia

Witajcie!

Błagam Was o pomoc! Zdecydowałam się na zakup diety na bebio, która jest łączona z vitalią, trzeba było podać email do stworzenia nowego konta lub zalogować się na stare... 

Także zalogowalam się na swoje konto vitalii i kontynuowałam zakup diety, wszystko przebiegało sprawnie, zapłaciłam, zalogowałam się na vitalii i dostosowywałam do swoich wymagań, klikam 'przechodzę dalej' i wyskakuje mi to:

Brak dostępu

Nie masz dostępu do strony ze swoją dietą ponieważ korzystasz z usług innego serwisu zarządzanego przez Vitalia. W celu dostępu do swojej diety zaloguj się w serwisie, na którym założyłeś konto.

Co z tym zrobić? Na vitalii zakładałam konto, nie wiem o co chodzi. 

napisz do administracji 

Cześć, jak rozwiązałaś tą sytuację? Mam to samo :/

Zaloguj się na stronie bebio tymi samymi danymi co na vitalii :)

Pasek wagi

mam dokłądnie ten sam problem z tym, że ja wykupiłam smacznie dopasowa max.  na poczatku wszystko było super (aplikacja działała, mogłam się bez problemu logowac na stronie vitalii)  a od kilku dni wyskakuje mi ten sam komunikat :/

Ancillla napisał(a):

mam dokłądnie ten sam problem z tym, że ja wykupiłam smacznie dopasowa max.  na poczatku wszystko było super (aplikacja działała, mogłam się bez problemu logowac na stronie vitalii)  a od kilku dni wyskakuje mi ten sam komunikat :/

Jeśli zakup na Vitalii, to trzeba logować się przez Vitalię. Proszę zalogować się bezpośrednio przez vitalia.pl powinno być dobrze, gdyby był problem, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy lub ze swoim dietetykiem.

patiencexd napisał(a):

Witajcie!Błagam Was o pomoc! Zdecydowałam się na zakup diety na bebio, która jest łączona z vitalią, trzeba było podać email do stworzenia nowego konta lub zalogować się na stare... Także zalogowalam się na swoje konto vitalii i kontynuowałam zakup diety, wszystko przebiegało sprawnie, zapłaciłam, zalogowałam się na vitalii i dostosowywałam do swoich wymagań, klikam 'przechodzę dalej' i wyskakuje mi to:Brak dostępuNie masz dostępu do strony ze swoją dietą ponieważ korzystasz z usług innego serwisu zarządzanego przez Vitalia. W celu dostępu do swojej diety zaloguj się w serwisie, na którym założyłeś konto.Co z tym zrobić? Na vitalii zakładałam konto, nie wiem o co chodzi. 

Zakup był przez diety.bebio.pl więc proszę logować się bezpośrednio przez ten serwis. Przez Vitalię w takiej sytuacji dieta nie jest dostępna, tylko tam gdzie dokonało się zakupu. W razie problemów, proszę kontaktować się przez formularz kontaktowy.

Kupiłam dietę na bebio i mam brak dostępu oraz komunikat Korzystasz już z usług innego serwisu należącego do Vitalia.pl. Jeśli chcesz kupić Vitalia.pl, przejdź do procesu zakupu. Nie musisz już tracić czasu na ponowną rejestrację konta!

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.