- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 marca 2011, 12:01
O 2 w nocy wysłali mi emaila z informacją, że o 11 wygaśnie abonament. A skoro ja zajrzałam na stronę z dietą o 11.35 moim oczom ukazała się informacja, że abonament wygasł! Do jasnej ciasnej czy takiej informacji nie mogli wysłać wcześniej chociażby dzień?? Cóż mi z niej o 2 w nocy?!
Tak więc ku przestrodze dziewczyny zapisujcie plik albo spisujcie/drukujcie wcześniej bo ja na dodatek nie mam za[isanej diety. Czekałam do ostatniego dnia, żeby mieć dietę z moimi wymienionymi posiłkami, chciałam ją zapisać do jednego pliku jako te 31dni dni diety i LIPA, wyłączyli z rana abonament
Edytowany przez rossinka 9 marca 2011, 12:13
9 marca 2011, 13:22
Edytowany przez fairytalee 9 marca 2011, 13:25
9 marca 2011, 13:24
9 marca 2011, 13:42
> taka informacja jest zawsze widoczna po
> zalogowaniu się na konto na ok 3 dni przed
> wygaśnięciem abonamentu. Przynajmniej ja tak
> miałam. widnieje sobie nad wszelkiego rodzaju
> zmianami z regulaminami ;) pozdro ;)
Ja jestem zalogowana na stałe, klikam w moja dieta i robiłam danie. Informacje jako taką dostałam tego samego dnia a raczej nad ranem. Jak dla mnie to za późno. Jakoś informacje o ważeniu i inne przysyłają wcześniej a o zakończeniu diety jakos dziwnie kilka godzin przed. Nie sprawdzisz w tym czasie poczty to tracisz, conajmniej ostatni dzień diety.
Nie każdy wstaje wcześnie rano, niektórzy mają inny rozkład dnia.
Wstając do śniadania i chcąc sprawdzic co tam dzisiaj jemy widzę, że abonament wygasł no SORRY.
Edytowany przez rossinka 9 marca 2011, 13:43
9 marca 2011, 14:02
9 marca 2011, 14:47