Temat: Zamówiłam dietę, ale się rozmyśliłam. Czy muszę dokonać płatności?

Hej! :) Z góry przepraszam, jeśli temat się pojawił, ale nie potrafiłam znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Kilka dni temu postanowiłam, że  zacznę się odchudzać. Złożyłam więc zamówienie na jedną z diet Vitalii, jednakże się rozmyśliłam i nie dokonałam płatności. Na e-maila przyszło mi podsumowanie wyboru abonamentu.

Wie może któraś z Was czy wobec tego moje konto jest jakoś "obciążone" i czy mam dokonać jakichś płatności? Dodam, że po kliknięciu na "Dokonaj płatności teraz" w wiadomości, której otrzymałam, przekierowuje mnie na stronę gdzie dokonuje się wyboru diety, a w zakładce "moje konto/ płatności" nie widnieje usługa do opłacenia ...

Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Zgodnie z ustawą z dnia 2marca 2000 r  dot. transakcji zawieranych na odległość w tym przez net masz 10 dni na pisemne odstąpienie od umowy zakupu w tym również przez maila. W razie wątpliwości możesz się zawsze udać po radę do rzecznika praw konsumenta lub federacji konsumentów.
Dzięki za odpowiedź. Problem tylko w tym, że nie wiem czy samo złożenie zamówienia jest równoznaczne z koniecznością zapłacenia.
Gdy klikam w link umieszczony w majlu "Dokonaj płatności teraz" to odsyła mnie do strony gdzie wybiera się zakup diety, a nie do strony z płatnościami.

Znalazłam w jakimś starym, podobnym temacie na V(tyle, że dotyczyło to tego, że dziewczynie przyszły 3 e-maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia) taką odpowiedź: "Potwierdzenie wyboru jest tylko w pewnym sensie przypomnieniem, co Pani chciała kupić i ułatwieniem, jeśli przerwałaby Pani zakup. Wystarczy wtedy kliknąć w podany link, aby przejść do kroku, w którym Pani skończyła."

Czy ktoś jeszcze może coś poradzić w tej sprawie?

Edit: dostałam już odpowiedź :). Temat do zamknięcia.

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.