- Dołączył: 2013-12-22
- Miasto:
- Liczba postów: 4
26 grudnia 2013, 10:52
Hej! :) Z góry przepraszam, jeśli temat się pojawił, ale nie potrafiłam znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Kilka dni temu postanowiłam, że zacznę się odchudzać. Złożyłam więc zamówienie na jedną z diet Vitalii, jednakże się rozmyśliłam i nie dokonałam płatności. Na e-maila przyszło mi podsumowanie wyboru abonamentu.
Wie może któraś z Was czy wobec tego moje konto jest jakoś "obciążone" i czy mam dokonać jakichś płatności? Dodam, że po kliknięciu na "Dokonaj płatności teraz" w wiadomości, której otrzymałam, przekierowuje mnie na stronę gdzie dokonuje się wyboru diety, a w zakładce "moje konto/ płatności" nie widnieje usługa do opłacenia ...
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
- Dołączył: 2012-06-01
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 6323
27 grudnia 2013, 10:25
Zgodnie z ustawą z dnia 2marca 2000 r dot. transakcji zawieranych na odległość w tym przez net masz 10 dni na pisemne odstąpienie od umowy zakupu w tym również przez maila. W razie wątpliwości możesz się zawsze udać po radę do rzecznika praw konsumenta lub federacji konsumentów.
- Dołączył: 2013-12-22
- Miasto:
- Liczba postów: 4
27 grudnia 2013, 12:37
Dzięki za odpowiedź. Problem tylko w tym, że nie wiem czy samo złożenie zamówienia jest równoznaczne z koniecznością zapłacenia.
Gdy klikam w link umieszczony w majlu "Dokonaj płatności teraz" to odsyła mnie do strony gdzie wybiera się zakup diety, a nie do strony z płatnościami.
Znalazłam w jakimś starym, podobnym temacie na V(tyle, że dotyczyło to tego, że dziewczynie przyszły 3 e-maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia) taką odpowiedź: "Potwierdzenie wyboru jest tylko w pewnym sensie przypomnieniem, co Pani
chciała kupić i ułatwieniem, jeśli przerwałaby Pani zakup. Wystarczy
wtedy kliknąć w podany link, aby przejść do kroku, w którym Pani
skończyła."
Czy ktoś jeszcze może coś poradzić w tej sprawie?
Edit: dostałam już odpowiedź :). Temat do zamknięcia.
Edytowany przez zachylekgruszkowy 27 grudnia 2013, 13:04