Temat: KRUK ciąg dalszy

Nie polecam zdecydowanie. W pt napisałam maila, próbowałam poczatować z konsultantem, ale on najwyraźniej nie istnieje. Dopiero po drugim mailu dostałam odpowiedź:" Dzień dobry, planowany termin realizacji to 27 czerwca." I tyle! Żadnego przepraszam, żadnych wyjaśnień. Zamówienie złożone 11go, odpowiedź po moich dwóch mailach 18stego, wysyłka 27... Masakra... Oczywiście zrezygnowałam. Pierwszy raz zdarzyło mi się takie podejście do klienta w tak renomowanym sklepie... 

a moze bylo to wykonywane na specjalne zamowienie. I stad ten dlugi okres oczekiwania :)

zakrecona.monia napisał(a):

a moze bylo to wykonywane na specjalne zamowienie. I stad ten dlugi okres oczekiwania :)

Nie, było to zamówione ze strony, gdzie w zakładce "dostawa" jest napisane 2 dni robocze.

Ja wykonuję personalizowane rzeczy, gdzie czas dostawy to max. 10 dni roboczych a Kruk pierścionka nie potrafi wysłać...

tez mnie to spotkalo niestety, okazalo sie, ze wcale mi nie wysla, bo juz tego w ofercie nie bedzie. Kupuje tylko stacjonarnie, mamie chcialam zamowic online na dzien matki ale zrezygnowalam, bo sie balam, ze znow nie dojdzie i kupilam inne kolczyki stacjonarnie (a szkoda, bo w sklepie mniejszy wybor jest). 

no to generalnie wieś mentalna i tyle. Jak juz wspomnialam w Twoim poprzednim temacie - rózne rzeczy się mogą zdarzyć, ale jak sprzedawca dba o kieenta to powinien na bieżąco informowac co i jak, przeprosic itp. Tu tego zabrakło

Pasek wagi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.