- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 marca 2018, 20:53
Kurcze wzielam zly rozmiar kapy na kanape. Mam paragon towar jeat nienaruszony ale zginela mi ta folia, opakowanie. Myslicie ze mi to przyjma w sklepie? Chodzi o jysk
Edytowany przez AnnPot 9 marca 2018, 20:54
10 marca 2018, 01:08
Że bez folii ? Oczywiście, że przyjmą. Nie ma obowiązku trzymania opakowania po zakupie w domu (poza nielicznymi wyspecyfikowanymi w prawie konsumenat przypadkami) , jak ktoś twierdzi inaczej to jest w błędzie.
10 marca 2018, 07:23
tydzień temu kupiłam w jysku obrus, nie byłam pewna rozmiaru i przy kasie zapytałam czy w razie czego można zwrócić to pan odpowiedział że oczywiście ale musi być zapakowane :)
10 marca 2018, 07:42
Że bez folii ? Oczywiście, że przyjmą. Nie ma obowiązku trzymania opakowania po zakupie w domu (poza nielicznymi wyspecyfikowanymi w prawie konsumenat przypadkami) , jak ktoś twierdzi inaczej to jest w błędzie.
No tyle że sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjąć zwrotu, więc zapisy o opakowaniu nie mają tu zastosowania. Gdyby to była reklamacja, to masz rację. O zwrotach jeszcze musisz doczytać.
no.jakby byla przeceniona:)A kupilabys narzutę bez opakowania?
No i teraz zastanów się - pokryjesz różnicę wynikającą z tej przeceny? Dlaczego sklep ma być stratny przez Twoje roztargnienie i zagubienie opakowania?
Edytowany przez kropka36 10 marca 2018, 07:45
10 marca 2018, 10:43
Że bez folii ? Oczywiście, że przyjmą. Nie ma obowiązku trzymania opakowania po zakupie w domu (poza nielicznymi wyspecyfikowanymi w prawie konsumenat przypadkami) , jak ktoś twierdzi inaczej to jest w błędzie.
Wiesz co? Nawet nie wiem jak ten idiotyzm skomentować by nie wyjść znów na forumowego męskiego szowinistę....
Chciałaś się "pomądrzyć" - a wyszło jak zwykle na tym forum.... Wrzucasz jakieś nic nie mówiące Ci pojęcia (prawa konsumenckie) - by pokazać się mądrzejszą niż jesteś.
NIKT (poza zawarciem umowy poza siedzibą przedsiębiorcy lub "na odległość") ni musi przyjmować zwrotu.
Więc to o co pyta założycielka tematu - oprze się od dobrą wolę pracowników JYSK oraz obowiązujących ich regulaminów.
I nie mieszaj w to - echhhh - jak to nazywasz "prawa konsumenckiego"...
10 marca 2018, 12:31
raczej nie ale może spróbuj Nie znajdziesz nigdzie tego opakowania
Kto chce kupic koc w kolorze szarym?
10 marca 2018, 14:27
ja bym powiedziala ze kupilam bez opakowania bo tam czesto rzeczy latają bez opakowań :D
10 marca 2018, 16:09
ja bym powiedziala ze kupilam bez opakowania bo tam czesto rzeczy latają bez opakowań :D
12 marca 2018, 18:05
i to jest mysl ale wtedy na pragonie by byla znizka bo oni nieoryginalnie lub rozmemlane opakowania przeceniajaja bym powiedziala ze kupilam bez opakowania bo tam czesto rzeczy latają bez opakowań :D
nie nie nie, przeceniaja jak cos jest uszkodzone i piszą np "zbita szybka" w lampionie. Ja kupilam u nich nie jedną rzecz bez opakowania i zwracałam np poduszke leczniczą czy jakieś pierdoły bo chyba metki tez mają kody a nawet jak nie wszystkie to nigdy nie robili problemu.
12 marca 2018, 22:00
Ja zawsze taka zakrecona. Kto chce kupic koc w kolorze szarym?raczej nie ale może spróbuj Nie znajdziesz nigdzie tego opakowania
Ja, ale tylko w oryginalnym opakowaniu