- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
2 marca 2018, 15:15
Dziewczyny, pamiętacie tego kolesia od butów, co chciał je zwrócić? Otóż w końcu zgodziliśmy się na zwrot, ale koleś życzył sobie wysyłki za pobraniem do mnie, na co ja się nie zgodziłam, bo wiem, że mam jako Sprzedawca możliwość zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni i nie muszę tego robić gotówką, tym bardziej, że płatność za buty równeż była online. Facet mówi, że dziś idzie na policję, zgłosić mnie, że go oszukałam. Skoro zobowiązałam się do zwrotu, to za co on chce mnie zgłaszać? Mógł by mnie zgłosić dopiero, kiedy zwrócił by buty, a nie otrzymał pieniędzy, mam rację?
Jego odpowiedź:
"Ale to ja ustalam zasady jako kupujący, czyli albo przesyłka za pobraniem albo przelew na konto "
Edytowany przez 2 marca 2018, 15:15
2 marca 2018, 15:27
Nie bój żaby, zwróc mu pieniądze na konto. Procedura jest taka, że odsyła towar do ciebie (nie za pobraniem) wraz z protokołem zwrotu i paragonem (fakturą). Skąd możesz wiedziec, co wsadzi do paczki, za którą najpierw będziesz musiała zapłacic.
2 marca 2018, 15:28
yyy jakis buc, nie on ustala zasady. kontaktowalas sie z kims z allegro? zazwyczaj zwrot pieniedzy nastepuje ta sama droga co zaplata.
2 marca 2018, 15:31
Zresztą wiele sklepów w polityce ma zasadę, że zwrotów za pobraniem nie przyjmują.
2 marca 2018, 15:41
Zresztą wiele sklepów w polityce ma zasadę, że zwrotów za pobraniem nie przyjmują.
Ale ja jestem osobą prywatną, nie sklepem
2 marca 2018, 15:45
btw co masz wpisane na stronie "o mnie"? masz jakies informacje dostyczące ciebie jako sprzedawcy, zasad zwrotów i reklamacji? do tego służy ta pod strona, właśnie w takich przypadkach
najważniejsze informacje:
jestem osoba prywatną, nie wystawiam faktur, rachunków, gwarancji, nie przyjmuję zwrotów i reklamacji.
Edytowany przez 2 marca 2018, 15:49
2 marca 2018, 15:52
btw co masz wpisane na stronie "o mnie"? masz jakies informacje dostyczące ciebie jako sprzedawcy, zasad zwrotów i reklamacji? do tego służy ta pod strona, właśnie w takich przypadkachnajważniejsze informacje:jestem osoba prywatną, nie wystawiam faktur, rachunków, gwarancji, nie przyjmuję zwrotów i reklamacji.
nic tam nie mam.
2 marca 2018, 15:55
nic tam nie mam.btw co masz wpisane na stronie "o mnie"? masz jakies informacje dostyczące ciebie jako sprzedawcy, zasad zwrotów i reklamacji? do tego służy ta pod strona, właśnie w takich przypadkachnajważniejsze informacje:jestem osoba prywatną, nie wystawiam faktur, rachunków, gwarancji, nie przyjmuję zwrotów i reklamacji.
kurde, teraz czytam ze allegro usunelo tą zakładke :/ bez sensu. bylo to dobre zabezpieczenie dla prywatnych sprzedających
ale jest "Informacje o sprzedającym"
http://faq.allegro.pl/36763/24607/42265/zakladka-i...
Edytowany przez 2 marca 2018, 16:01
2 marca 2018, 16:40
Odstąpienie od umowy czy jakikolwiek zwrot nigdy nie odbywa się za pobraniem. Najpierw sprzedający odsyła towar i dopiero później sprzedający zwraca pieniądze. Nie spotkałam się z zapisem zwrotów za pobraniem.
Koleś może sobie chcieć. Niepoważny jakiś.