- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 grudnia 2017, 22:26
Wypadłą mi plomba i na cito poszłam do dentysty prywatnego.
Zaplombował, wziął 230 zł, powiedział, że żadnych więcej problemów nie widzi
było ok przez miesiąc, teraz coraz bardziej boli mnie przy jedzeniu i zaciąganiu powietrza (chyba ten sam ząb - trudno powiedzieć, bo plomba między 4 a 5 była...)
Mogę to zareklamować? czy reklamacja dotyczy tylko wypadnięcia plomby?
9 grudnia 2017, 22:59
No pewnie, że możesz. Idź do niego i powiedz w czym problem. Może niedokładnie wyczyścił ząb i dlatego boli.
9 grudnia 2017, 23:46
Wypadłą mi plomba i na cito poszłam do dentysty prywatnego. Zaplombował, wziął 230 zł, powiedział, że żadnych więcej problemów nie widzi było ok przez miesiąc, teraz coraz bardziej boli mnie przy jedzeniu i zaciąganiu powietrza (chyba ten sam ząb - trudno powiedzieć, bo plomba między 4 a 5 była...)Mogę to zareklamować? czy reklamacja dotyczy tylko wypadnięcia plomby?
Może to być spowodowane zbyt wysoką plombą (nie została dostatecznie "spiłowana"). No albo jak powyżej, nieprawidłowe opracowanie zęba. Mój dentysta standardowo daje rok gwarancji. Dwa razy reklamowałam 1. plomba na jedynce z przodu wg mnie trochę zeszła, wg lekarza to było przebarwienie, ale bez problemu nieodpłatnie założył nową plombę, 2. zbyt wysoka plomba, ale tutaj wystarczyło ją obniżyć.
U mnie gwarancja obejmuje też wypełnienie w przypadku konieczności leczenia kanałowego w ciągu 12 miesięcy. Tzn. jeżeli będzie taka potrzeba to płacę tylko za leczenie kanałowe, a samą odbudowę zęba mam za darmo.
10 grudnia 2017, 00:11
zabieg dentystyczny to zwykla usluga, podlega reklamacji jak kazda.
10 grudnia 2017, 00:44
Mozesz zareklamowac. Powinien bezplatnie poprawic swoj blad albo przynajmniej znacznie zejsc z ceny. Nigdy nie bylam (ani nie slyszalam o podobnej sytuacji), ale tak powinno byc wg prawa konsumenckiego.
Edytowany przez pulpiasta 10 grudnia 2017, 00:45
10 grudnia 2017, 14:05
Mnie kiedys zab po leczeniu bolal czy raczej sprawial dyskomfort jeszcze kilka miesiecy po zaleczeniu.Chodzilam do tej dentystki co mi go robila jeszcze 2 razy ale nie widziala problemu.w koncu gdy poszlam do drugiej i powiedziala mi to samo co pierwsza to wreszcie przestal bolec. Chyba musial dojsc. Moze poczekaj jeszcze troche i jak nie przejdzie to przejdz sie do niego.
10 grudnia 2017, 15:16
standardem jest rok na zeba :P mi tez zaplombowali zeba , ktory potem rozbol niestey w moim przypadku okazalo sie ,ze trzeba kanalowao;( ale chodzi o to ,ze wyciagnal ta plombe swoja , zorbl kanalowe - oczywiscie za samoa kanalowe musila zaplciic ale za ponowne zaloznie plomby juz nie. tak wiec jak najbardziej idz i reklamuj ., moze to tylko zle(np nieszczelna plomba) albo za wyska no albo cos powazniejszego niemniej warto isc i reklamowac....
10 grudnia 2017, 15:57
pewnie, ze mozesz reklamowac. tez chodze prywatnie do dentysty i u mnie obowiazuje polroczna gwarancja na robiony ząb. jesli w tym czasie cos z nim sie stanie (np. wypadnie plomba czy sie ukruszy), to mam ten zab leczony w ramach reklamacji. za darmo. (no moze nie calkiem, bo zawsze i tak mnie skasuje za znieczulenie, ale to w sumie bardziej moja fanaberia, bo do leczenia nie jest ono niebedne.) reklamuj ! masz do tego prawo.
10 grudnia 2017, 17:35
może mas zucuzlenie na ten materiał, miałam identycznie, z 4x poprawiała, koszmar, a okazało się, że to alergia, nadważliwość miałam nie do opisania. Rekalmuj, ale ja bym na Twoim miejscu poczekała i myła zeby sensodyne, pomoże. Gwarantuję, bo przechodziłam to na 2 zębach.