- Dołączył: 2011-03-18
- Miasto: Katowice
- Liczba postów: 2
18 marca 2011, 17:46
Cześć,
właśnie pisze rozdział metodologiczny pracy lic: "Funkcjie opiekunczo wychowawcze przedszkola a dojrzałośc dzieci do podjęcia nauki w szkole". Mój główny problem badawczy brzmi: W jaki sposób funkcje opie. wych. przedszkola wpływają na dojrzałość dzieci do podjęcia nauki w szkole?
Natomiast nasza szanowna Pani promotor kazała mi wypisać 10 problemów szczegółowych... Mam 4, i proszę was o pomoc jakie jeszcze mogę napisać. Proszę pomóżcie.
Moje 4:
1. Jak pojmowana jest dojrzałość szkolna dzieci?
2. Jak charakteryzowane są funkcje opie. wych. przedszkola?
3. W jaki sposób środowisko placówki przedszkolnej wpływa na dojrzałość szkolna dzieci?
4. W jaki sposób status rodziny dziecka wpływa na kształtowanie gotowości szkolnej?
Wydaje mi się, że przydały by się jakieś pytania odnośnie tych funkcji przedszkola...
Pomocy:(