- Dołączył: 2010-12-14
- Miasto: Poznań
- Liczba postów: 54
18 marca 2011, 12:04
przyznam, ze jeszcze nigdy nie reklamowałam towaru i może mi ktos bardzo szczegółowo wyjaśnić niżej podane słowa, dokładniej chodzi mi o drugie zdanie:
''Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru pokrywa
Klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek
odsyłanych do nas za pobraniem i do paczkomatów.''
- Dołączył: 2008-03-20
- Miasto: Olsztyn
- Liczba postów: 7287
18 marca 2011, 12:05
Chodzi o to, że odsyłasz paczkę do sprzedawcy na swój koszt.
- Dołączył: 2011-03-15
- Miasto: Viersen
- Liczba postów: 331
18 marca 2011, 12:08
Ale to on powinien ponieść, jeśli wada towaru jest z jego winy!
- Dołączył: 2011-03-18
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 55
18 marca 2011, 12:26
W przypadku zwrotu sprzedawca pokrywa tylko cenę towaru i koszt jego wysłania do klienta ale nie ponosi kosztów jego odesłania.