- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
6 listopada 2017, 11:45
Powyższy komunikat wyświetla mi się w statusie zamówienia za które zapłaciłam w piątek wieczorem. Czy to oznacza że moja płatność jest cały czas weryfikowana przez przelewy24 (swoją drogą nienawidzę tej strony i nie chciałam jej użyć, po prostu to była jedyna opcja przy płatności kartą, pierwszy raz się z tym spotkałam) czy coś jest nie tak? Pieniądze pobrano z konta od razu.
6 listopada 2017, 11:58
skoro pobralo kase to powinno byc napisane "zrealizowano".
Edytowany przez PPromyk 6 listopada 2017, 11:59
6 listopada 2017, 12:11
skoro pobralo kase to powinno byc napisane "zrealizowano".
6 listopada 2017, 13:38
Być może nie zostały jeszcze zaksięgowane na koncie docelowym dlatego status transakcji się nie zmienił. Wszystko zależy od sesji w danym banku.
6 listopada 2017, 14:10
Być może nie zostały jeszcze zaksięgowane na koncie docelowym dlatego status transakcji się nie zmienił. Wszystko zależy od sesji w danym banku.
Dokładnie, bądź cierpliwa. Też miałam podobny problem, jak wyrabiałam Kartę Kibica i musiałam wykonać przelew weryfikujący. Trwało to aż 3 dni robocze, nim został zatwierdzony, ale problem był też innej natury (było tylu chętnych, że Alior nie wyrabiał z robotą ).