- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
28 września 2017, 20:34
Witajcie.
Jakiś czas temu kupiłam przez internet stolik i postanowiłam go zwrócić. Płatność była przez PayPal, który od razu przekierował na stronę mojego banku i tam zrobiłam przelew. Nie mam konta na PayPal. Zrobiłam zwrot i pan poinformował mnie że skoro płatność była przez PayPal to zwrot też taki będzie. I teraz się zastanawiam czy przelew od razu pojdzie na moje prywatne konto czy te pieniądze będą jakoś zawieszone ? Może ktoś z Was mial taka sytuacje ? Martwię się, bo nie jest to mała suma.
Edit.
Dopiero teraz dokopałam się do maila Narzeczonego ( bo to on płacil, pisałam jako ja bo tak było mi łatwiej ) Nie był to PayPal tylko dotpay. Cała reszta mojego problemu jest bez zmian. Czy ktoś miał taką sytuację ?
Edytowany przez .daydream. 28 września 2017, 20:48
28 września 2017, 20:40
Jesteś pewna że przez paypal a nie przez payu? Bo o ile mi wiadomo to paypal nie przekierowuje połączenia, musisz mieć konto na paypal, nie ma innej opcji płatności w tym wypadku . Natomiast payu to są płatności internetowe, które przekierowują do wybranego banku.
28 września 2017, 20:41
nie bardzo rozumiem jak moglas zaplacic przez paypal nie majac go, czesto tak place i to wyglada tak ze zostaje przekierowana do platnosci paypal, wtedy musze sie na paypal zalogowac i potwierdzic przelew zaplaty, wowczas pieniadze z mojego konta bankowego beda poprzez paypal przekazane do zaplaty. Gdy robie zwrot pieniadze wracaja na konto paypal, wtedy jak chce leza tam (zapas na kolejny zakup) badz moge je przelac spowrotem na konto bankowe.
28 września 2017, 20:49
Przepraszam za błąd. Już poprawiłam. Ten system to dotpay. Czy ktoś z Was z niego korzystał ?
28 września 2017, 20:51
To pieniądze trafią z powrotem na konto z którego zostały pobrane, może to potrwać kilka dni, ale nie będzie z tym problemów.
Edytowany przez 28 września 2017, 20:52
28 września 2017, 20:53
To pieniądze trafią z powrotem na konto z którego zostały pobrane, może to potrwać kilka dni, ale nie będzie z tym problemów.
Dziękuje. Bo cały czas nie dają mi spokoju słowa Pana z infolinii który powiedział że trafia na dotpay i stamtąd będę mogła je przelać do siebie, a ja nawet nie mam tam konta :-(