- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
4 listopada 2016, 09:23
Złożyłam zamówienie w dniu wczorajszym o godzinie 9. Miejsce dostawy wybrałam najbliższy w mieście elektromarket. Dziś o 7 dostałam informację, że towar został wysłany a przed sekundą, SMS: ,, Twoja paczka jest w drodze .... ''. Jak sądzicie jest szansa, że dziś będę mogła odebrać? Niby miejscowość wysyłki jest z 2-3 godziny od mojego miasta, ale wiadomo nie tylko ja jestem ich klientem.
4 listopada 2016, 09:38
zależy. Ja nie dostałam na obiecywany czas, jak zapewniała strona media expert. Zamówiłam w poniedziałek ok 9 rano. Kolejnego dnia ok 10 rano dostałam sms, ze towar wysłano. A do odbioru był dopiero w środę tuż przed zamknieciem sklepu..
4 listopada 2016, 09:49
Niby towar był oznaczony samochodzikiem z dopiskiem ,, Dostawa jutro ''. Lecz nie wiem czy dotyczy to również paczki, która ma dojść do sklepu ME.
Także no nic ... czekam. :) Ewentualnie istnieje też dział obsługi klienta.
4 listopada 2016, 11:04
ja tez ostatnio zamawialam z dostawa do sklepu i dostalam takiego samego smsa, dzwonilam do obslugi klienta i powiedzieli ze sms wysylany jest automatycznie i to blad ze paczka juz idzie. pozniej dostalam sms ze towar czeka na mnie w slkepie
4 listopada 2016, 12:19
No proszę. Pisałam do obsługi i cisza. Ale poczekam i wpadnę do sklepu ewentualnie wieczorkiem :)
4 listopada 2016, 12:19
No proszę. Pisałam do obsługi i cisza. Ale poczekam i wpadnę do sklepu ewentualnie wieczorkiem :)
4 listopada 2016, 17:27
Niby towar był oznaczony samochodzikiem z dopiskiem ,, Dostawa jutro ''. Lecz nie wiem czy dotyczy to również paczki, która ma dojść do sklepu ME. Także no nic ... czekam. :) Ewentualnie istnieje też dział obsługi klienta.
u mnie też tak było. Towar miał trafić do wybranego przeze mnie sklepu na drugi dzień. Ale trafił na 3. Ja dzwoniłam do sklepu i pytałam czy juz jest przesyłka. Dział obsługi klienta? Za dużo zachodu. Można bezpośrednio :)