- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
25 września 2016, 14:21
Hej, tak wiem, że założyłam już wcześniej dwa tematy o tej pracy, ale to jest ostatnia sprawa, której się obawiam, a przez którą nie chciałam przedłużać tamtych tematów, byłyby za długie...
Tutaj chciałam was zapytać, czy może moglibyście się podzielić, jakie dostawaliście nietypowe pytania? I napisać, co wy byście odpowiedzieli na te poniżej:
1. Ile chciałby pan/pani zarabiać? (no, czy ogólnie o stawke) W necie ktoś napisał: Nigdy nie pracowałem w tej branży, więc nie jestem zorientowany, ile powinienem wymagać, dlatego czekam na propozycję (coś w podobie, ten sam sens) i ktoś mu odpisał, że ładnie powiedział, wybrnął.
2. jak postępować z klientem który przyszedł do sklepu ale nie
potrzebuje/nie chce pomocy w doborze ubrań?
g mnie nie przeszkadzać... Tzn, jak ja np, chodzę po tego typu sklepach, to rzadko kiedy jestem pytana czy mi pomóc. No chyba, że rzeczywiście patrzę np, na dwie torby przez kilka minut, bo nie wiem, która lepsza xd
3. Czy jeśli przychodzi do Ciebie Klient i chce się doradzić odnośnie zakupu rzeczy X, która jest tańsza od podobnej (ale droższej) rzeczy Y, to co polecisz? I tu pewnie będzie trzeba powiedzieć, że poleciło by się to droższe, ale chyba nie tak 'nachaknie', byleby to droższe wcisnąć. Lepiej chyba, żeby klient kupił coś tańszego niż wyszedł zniesmaczony?
4. Czy doradzisz Klientowi zakup ubrania, w którym wygląda kiepsko, tylko po to by coś sprzedać? Kutwa, masakra, serce mówi, że nie... Ale to serce, nie wiem, co odpowiedzieć na takie pytanie ...
5. Jak sobie wyobrażasz pracę w grupie? Ja tak, że zawsze w razie niepewności można się kogoś o coś zapytać, żeby nie popełnić gafy, razem współpracować. Oczywiście każdy pracuje dla siebie, ale pilnować, żeby atmosfera nie była ciężka i żeby sobie pomagać.
6.Czy
jakbym nie pracował czy miałabym z czego opłacac szkołe? To pytanie zbiło mnie z tropu zupełnie...
Ogólnie to pytanie jest z serii pytań, które dostała pewna osoba na innym forum i było ich pełno. Kurczę, wkleiłabym je tutaj, ale nie pamiętam już z jakiego to było forum i wątku, a bez podpisu źródła chyba nie bardzo można to umieścić?
7.Jak bym sprzedała np. bluze?, jak bym "zagadała" do klienta?, czym bym go zacheciła? Czy wole robic zakupy sama czy z kims?
A może wy też mieliście jakieś pytania na temat pracy podobne do tych z punktu 7? Moglibyście napisać, co wy byście odpowiedzieli na takie pytania?
Aha... i jeszcze jedna sprawa... Czy pracodawca zwraca tam uwage na choroby twarzy? Tzn na wygląd twarzy... Po prostu ostatnio wyskoczyło mi kilka niechcianych gościch na twarzy i niestety w tych najgorszych czesciach twarzy... Ogólnie krostki mi wychodzą po zjedzeniu czegoś słodkiego albo ostrego, a ostatnio nic takiego nie jadłam i myśle, że to może przez te pogody teraz, przez to powietrze, rano zimno, póżniej ciepło. Wczoraj bardzo źle się czułam, a nie ma bata, ze zjadłam coś nieprzydatnego do spożycia czy ogólnie złego. A teraz nawet nie wiem czy użyć make-up. Nie umiem takiego jak teraz jest, że konturowanie twarzy itd... mi starcza ogólnie fluid, puder permanentny i już. Boję się, że jak mnie pracodawca zobaczy, to się od razu zniechęci... :<
25 września 2016, 14:36
co do twojego wyglądu to pewnie pracodawca zwróci na to uwagę, ale bardzo często w sieciówkach widzę "normalnych" ludzi, całkiem przeciętnych
25 września 2016, 14:48
Tak, tylko jest jeszcze to, że ten cropp ma być w galerii, która zostanie otwarta za miesiąc, a do tego czasu wszystko powinno się zagoić. Jakaś tam mała nadzieja jest...
25 września 2016, 15:14
Co do obsługi klienta, nie powinnaś odpowiadać, że zostawisz klienta samemu sobie. Raczej coś w stylu, że mówisz dzień dobry, pozwalasz klientowi rozejrzeć się po asortymencie, ale po chwili podchodzisz i pytasz jakiej rzeczy poszukuje, pokazujesz mu nową kolekcję itd. itp. Tylko zorientuj się czy Cropp faktycznie stawia na aktywną obsługę klienta, bo w nielicznych sklepach trzeba czekać, aż klient sam prosi o pomoc.
Edytowany przez endless.time 25 września 2016, 15:15
25 września 2016, 18:47
w croppie nie ma zwyczaju proponowania klientom zakupu, no chyba ze sam podejdzie albo wyglada na bardzo bardzo zagubionego.
25 września 2016, 18:55
w croppie nie ma zwyczaju proponowania klientom zakupu, no chyba ze sam podejdzie albo wyglada na bardzo bardzo zagubionego.