Temat: Lasocki rozklejone buty. Czy mam prawo domagać się pieniedzy?

Pamietam kiedys kupilam buty Lasocki- rozkleily sie- dalam do reklamacji- Pani powiedziala, ze jedyne co moga zrobic to je naprawic czyli skleic i nie ma mozliwosci zwrotu gotowki. I tak chodzilam do reklamacji chyba z trzy razy i za kazdym razem proponowano to samo na co sie godzilam. 

Dokonalam zakupu kozakow ostatnio. Po miesiacu uztytkowania rowniez sie rozkleily. Dodam ze kosztowały prawie 400 zł!! Obawiam sie ze kiedy pojde je reklamowac uslysze to samo tzn. jedyne co to sklejenie butow, a wiadomo, ze sklejenie takich butow to juz nie to samo co nowy but bez klejenia. Chcialabym aby zwrocono mi pieniadze albo wymienili buty na nowe. Czy jest taka szzansa? Co moge zrobic?

Jeżeli kupiłaś buty w ccc to powinni rozpatrzyć reklamacje pozytywnie i opcje są dwie.Albo zwracają pieniądze albo w niektórych przypadkach za tą kwotę możesz kupić sobie coś innego i na to masz ok pół roku.

nieznajomanieznajoma napisał(a):

Jeżeli kupiłaś buty w ccc to powinni rozpatrzyć reklamacje pozytywnie i opcje są dwie.Albo zwracają pieniądze albo w niektórych przypadkach za tą kwotę możesz kupić sobie coś innego i na to masz ok pół roku.

Tak w CCC ale  firma Lasocki. Nie wiem jakie masz doswiadczenia ae moje mowia ze nie wymieniaja butow ani nie zwracaja kasy.

Aktualnie jestem w trakcie reklamacji obuwia lasockiego w ccc. Ogólnie jestem zniesmaczona podejściem całego sklepu, polityki sklepu co do zwrotów, jak i polskim prawem, które na to pozwala, co pozwala. Wiem tyle tylko, że jak na 1 naprawę, nie masz wyjścia się nie zgodzić za bardzo, to już przy kolejnej reklamacji, łatwiej można zażądać odstąpienia od umowy, a więc i zwrotu gotówki.

Ogólnie buty kupiłam buty zimowe, krótkie, cena koło 200pln, na początku stycznia, pochodziłam 2 tygodnie, coś zaczęło się dziać z wierzchnią warstwą skóry, coś porysowane, zmatowione, praWIE że pod palcem odchodzi(jakiś bubel mocny, może model wadliwy, cholera wie), do tego podeszwa u jednego buta się rozkleiła. Też chciałam wymiany, bądź zwrotu gotówki, wszak buty za te 200pln mogłyby zachowywać się lepiej trochę dłużej. Buty zostały tylko niechlujnie sklejone, na co czekałam dobrze ponad miesiąc, a sklep nawet mnie o tym nie raczył poinformować, kiedy obuwie już dotarło. Prawie półtora miesiąca, styczeń, luty bez obuwia zimowego, które miały być na ten cel przeznaczone? Buty zostały sklejone, ale wierzchnia warstwa jest jakaś felerna, wygląda bardzo brzydko, po użytkowaniu 2 tygodniowych. Nie przyjęłam reklamacji, napisałam list, co zostało rozpatrzone negatywnie, ale nie dowiedziałam się nawet dlaczego, ani nic, bo decyzja przyjdzie do sklepu z butami, pewnie znowu za miesiąc....też bym chciała wiedzieć co zrobić, żeby już odzyskać swoją kasę:(

To była moja 4 para obuwia lasockiego kupowanego w ccc. I ostatnia. Pozostałe były w porządku, nigdy ich nie reklamowałam, bo nie było potrzeby, w jednych przechodziłam prawie 3 lata;) (skóra na tych 3 letnich wygląda chyba lepiej niż na tych 2 tygodniowych:P)

 

dlatego nie kupiłabym nigdy butów za taką kwotę

czeresniowysad napisał(a):

nieznajomanieznajoma napisał(a):

Jeżeli kupiłaś buty w ccc to powinni rozpatrzyć reklamacje pozytywnie i opcje są dwie.Albo zwracają pieniądze albo w niektórych przypadkach za tą kwotę możesz kupić sobie coś innego i na to masz ok pół roku.
Tak w CCC ale  firma Lasocki. Nie wiem jakie masz doswiadczenia ae moje mowia ze nie wymieniaja butow ani nie zwracaja kasy.

Pare lat temu kupilam buty zimowe, bardzo drogie w ccc... doslownie po 1 dniu byly zniszczone i z dziura -.- odrazu poszlam do sklepu z paragonem - nie przyjeli zwrotu. Juz nie kupuje w ccc ;)

Pasek wagi

ccc ponoc nie przyjmuje reklamacji 

Sam sklep nie ma wpływu na to jak rozpatrzona jest reklamacja, pracownik tylko świeci oczami przed klientem. Praktyka w ccc jest taka, że albo naprawa albo możesz sobie wybrać coś nowego. Jeśli nie zgadzasz się z tym zawsze możesz skierować sprawę do rzecznika praw konsumenta, z tego co wiem wiele spraw jest w ten sposób pozytywnie rozpatrzonych.

Berchen w Pl też możesz zwrócić każdy towar ale bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, z metką, ale nie z dziurą. 

ja reklamowalam buty ślubne męża w wojasie i ostatecznie oddali pieniadze. Lasockiego buty zimowe kupiłam w grudniu i ogolnie jeszcze się trzymają ale popsuli sie. Inna jakość oferowali kilka lat temu. Co do reklamacji... w wojasie pytali czego oczekuje powiedziałam ze naprawy lub zwrot pieniędzy. Podobno jak masz 3rax naprawiana ta sama wadę to musza wymienić produkt na nowy... ale nie testowalam tego

drska napisał(a):

Sam sklep nie ma wpływu na to jak rozpatrzona jest reklamacja, pracownik tylko świeci oczami przed klientem. Praktyka w ccc jest taka, że albo naprawa albo możesz sobie wybrać coś nowego. Jeśli nie zgadzasz się z tym zawsze możesz skierować sprawę do rzecznika praw konsumenta, z tego co wiem wiele spraw jest w ten sposób pozytywnie rozpatrzonych.Berchen w Pl też możesz zwrócić każdy towar ale bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, z metką, ale nie z dziurą. 

Napisalas "z dziura", wiec moze sie do mnie zwracasz, dlatego odpisuje. Buty, ktore kupilam, nosilam pare godzin i juz byla dziura - nastepnego dnia odrazu poszlam do CCC, na paragonie jest data, buty mialam 24 godziny a wygladaly jakbym pare sezonow w nich przechodzila... a super tanie nie byly (ponad 250zl) i w gre nie wchodzilo ani zwrocenie peniedzy ani zamiana na inne buty. W niemczech nie robiliby problemu (przynajmniej nigdy nie mialam problemow ze zwrotem, ani nie slyszalam, zeby ktos mial), a w polsce raz cos kupilam w CCC i odrazu problem... rozumiem gdybym te buty miala tydzien, ale 24 godziny? -.- 250zl..

Pasek wagi

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.