Temat: Wolny internet LTE Play

Mam problem z Internetem Play 4G LTE. Na początku, po podpisaniu umowy, "śmigał" idealnie. Obecnie, od kilku miesięcy,  jest bardzo wolny. Download na poziomie 0,47Mbps. Upload, co bardzo dziwne, 5,53Mbps. Posiadam router Huawei E5377 LTE. Wymienialiśmy już kartę sim, sprawdzano router i teoretycznie wszystko jest ok. Wina lokalizacji i słabego zasięgu też odpada. Na danych komórkowych osiągamy pożądane prędkości jakie powinno dawać LTE. Płacimy za ten bardziew 59.99/msc, 25GB limitu transferu, więc nie tak znowu mało. Umowa potrwa jeszcze trochę ponad rok.
Moje pytanie. Czy też tak macie z tym Internetem? Jak temu zaradzić? Czy jest jakaś możliwość, aby wcześniej  rozwiązać umowę nie płacąc kary za zerwanie?

EDIT: Mamy tzw. noce bez limitu. Wtedy Internet osiąga przyzwoite prędkości. Moim zdaniem o ewidentne robienie klientów w ch*ja. Żeby nie być gołosłownym wrzucam screena ze speedtesta:

Kiedy podpisywałaś umowę? Ja za Play 4G LTE 35GB płacę 49,90 :?

Co do szybkości to też mi czasem nawala. Diody sprawdzające jaki sygnał odbieram wskazują wtedy 2G. Ogólnie zaczęło się to pojawiać dopiero po 3 pierwszych miesiącach, które oczywiście na zachęte były ekstra. Zaraz zrobię ten sam speedtest z ciekawości.

Teraz jest na 3G:

tez mialam taki problem z netem z playa. Kilka miesiecy dzialal bezproblemowo, a potem zaczal sie koszmar. Z dostepnego limitu 10gb wykorzystywalam moze 1-2gb... Nie znalazlam rozwiazania na to, przemeczylam sie i rozwiazalam umowe.

Laliho umowa podpisana w sierpniu ub.r. Byłam już klientem Play. Taką ofertę przedstawili i taką umowę podpisałam. FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED 59,99

Dodatkowo, na chwilę obecną, mam dwa numery w abonamencie w play. Jeden z taryfą za 29.99 a drugi za 9.99.

Lumen_ napisał(a):

Laliho umowa podpisana w sierpniu ub.r. Byłam już klientem Play. Taką ofertę przedstawili i taką umowę podpisałam. Dodatkowo, na chwilę obecną, mam dwa numery w abonamencie w play. Jeden z taryfą za 29.99 a drugi za 9.99.

Dziwnie, ja mam tylko internet w playu, podpisywałam w październiku 2015, oferty chyba tak szybko się nie zmieniają.

Ale teraz widzę, że też mi się zmieniło z 35GB na 30GB :? skurkowańce.

YouTube oglądam w jakości 244p bo w większej filmik dziesięciominutowy ładuje się 20 minut. Szalg jasny mnie trafia z tym Playem powoli.

Też się teraz wkurzyłam, aż umowę wyciągnęłam. Sprytni nigdzie nie podali dokładnej liczby GB, w salonie mnie oczywiście zagadali i teraz mam 5 mniej + wyłączone noce bez limitu. :?

My mamy 4G LTE w PLAY na kartę pre-paid już od kilku miesięcy i wszystko działa jak trzeba. Nie podpisaliśmy żadnej umowy, płacimy na miesiąc 45 zł i mamy internet bez limitu. Wystarczy tylko doładować konto, aktywować pakiet i leci :) 

Może pomyślcie o takim rozwiązaniu :)

Pasek wagi

zajrzyj do umowy, czy nie ma tam punktu, że w razie przeciążenia na terenie łącza provider ma prawo zredukowac prędkośc przesyłu. Dośc głośna była w tej kwestii zeszłoroczna afera z plusem.

idziesz do salonu i naciskasz by to zgłosili do centrali w warszawie na taśmowej, tam ustawią ci pomiary warunków radiowych i zobaczą co nie jest ok. Naciskaj by to zgłosili bo konsultantom nie chce się tego robić bo są leniwi a centrala Ci pomoże (wiem pracowałam tam jakiś czas)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.