- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
31 stycznia 2011, 14:13
Mam 21 lat. Jestem na III roku studiów zaocznych. Mam 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej – staże, praktyki, zlecenia. W obecnej firmie pracuję 5 miesięcy. Pracuję w biurze, mam szeroki zakres obowiązków, ale nie zajmują one wiele czasu. Wystawiam i wprowadzam do systemu faktury, tworzę oferty dla klientów, przyjmuje zamówienia, obsługuję pocztę e-mail, odbieram telefony, obsługuję urządzenia biurowe i kasę fiskalną, a także prowadzę dział kadr – ewidencja czasu pracy, naliczanie płac itd.
Na umowie mam najniższą krajową. W rzeczywistości zarabiam 6,25zł netto za godzinę. Praca od pon-pt 8h dziennie. Czasami dostanę 1000zł, a czasami 800zł, jak idę na chorobowe jest jeszcze mniej.
Wstyd mi jest iść do szefa i prosić po podwyżkę, bo wiem, że on znajdzie milion argumentów żeby mi jej nie dać. Czepi się np. tego, że zapomniałam wydrukować dobowego raportu tydzień temu i tyle z moich próśb.
Jak uważacie, czy zarabiam mało?
31 stycznia 2011, 17:12
31 stycznia 2011, 17:33
Ja pracuje 7 lat jako sekretarka tez mam podobne obowiazki ale rowniez nalezy do mnie sprzatanie, mam mgr i zarabiam 1290zl.
31 stycznia 2011, 17:43
31 stycznia 2011, 18:05
31 stycznia 2011, 18:05
Edytowany przez beatafsknew 31 stycznia 2011, 18:08
31 stycznia 2011, 18:26
31 stycznia 2011, 18:48
Edytowany przez black1992 31 stycznia 2011, 18:49
31 stycznia 2011, 19:03
31 stycznia 2011, 19:14