- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
6 października 2015, 12:25
zainspirował mnie telefon od firmy, która sprzedaje jakieś środki poprawiające zdrowie, że tak to ujmę żeby pogadać o najlepszych tekstach ludzi, którzy chcą nas namówić na kupienie czegoś.
-witam. nazywam się X, dzwonię z firmy x i mam dla pani wiadomość. chciałabym panią zaprosić na spotkanie, na którym przedstawimy naszą ofertę i różne sposoby na zadbanie o własne zdrowie i oczyszczenie organizmu
-dziękuję, ale nie będę zainteresowana
-a mogę panią jeszcze tylko o coś zapytać?
-ummm, słucham
-zgodzi się pani ze mną, że warto dbać o własne zdrowie?
-tak, ale ja naprawdę nie będę zainteresowana i nie chcę się czuć zobowiązana, że traci pani czas na mnie kiedy ja i tak powiem nie. może pani przecież zadzwonić do kogoś innego w tym czasie prawda?
-WSPANIALE, że myśli pani o innych, ale warto pomyśleć o sobie
(i to mnie normalnie rozwaliło :))
potem szybko ucięłam rozmowę, podziękowałam i się rozłączyłam. nie mam z tym problemu, ale przyznam, że różne teksty i sposoby żeby nie dać się zbyć ludzi z call center i nie tylko są super. jest w tym coś chwytającego za serce.
a wy przypominacie sobie jakieś fajne teksty dzwoniących, stojących na promocjach lub rozdających ulotki?
7 października 2015, 10:50
callcenter: - Mam ogromną przyjemność zaprezentować pani ofertę....
ja: - A ja nie mam żadnej. Do widzenia....