- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
9 września 2015, 14:12
Zamówiłam w e-sklepie House kurtkę. Dzisiaj mi ją dostarczono, okazała się za duża. Chciałabym ją zwrócić. Ostatnio ciągle pracuje i nie mam możliwości wyjazdu i zwrócenia towaru bezpośrednio do sklepu, dlatego chciałam odesłać kurtkę. Wiem, że to nie problem, ale zastanawia mnie zwrot pieniędzy. Czy jeżeli jako sposób dostawy wybrałam kuriera za pobraniem, to odeślą mi pieniądze na konto? (Oczywiście podałabym nr konta w mailu z formularzem zwrotu). Zwracał ktoś kiedyś towar do tego sklepu?
P.S. Wiem, że zwrócą pieniądze za kurtkę i najtańszy koszt dostawy proponowany przez e-sklep. Tylko nie wiem czy zwrócą mi pieniądze na konto, skoro za towar płaciłam za pobraniem, a nie z konta bankowego...
9 września 2015, 14:43
Najlepiej napisz do obsługi klienta. Gdy pyta się o coś, co ma związek z pieniędzmi, odpisują w miarę szybko. Możesz też zadzwonić.
9 września 2015, 15:00
A do regulaminu to nie łaska zajrzeć?
13.8Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.