- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
13 lutego 2015, 11:15
13 lutego 2015, 11:59
W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
13 lutego 2015, 12:02
Idź zapytać, najwyżej komuś ze znajomych odsprzedasz lub sprezentujesz a sobie kupisz nowe :) Ciesz się, że dałaś 20 zł a nie 50 :D
13 lutego 2015, 12:07
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
13 lutego 2015, 12:13
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
13 lutego 2015, 12:13
wymienia napewno. Akurat w lidlu jest chyba najłatwiej o reklamacje. O ile masz paragon
13 lutego 2015, 12:15
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbowaćW czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.
13 lutego 2015, 12:23
Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbowaćW czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
13 lutego 2015, 12:31
Nie. Przecież słuchawki działają. Składam zwrot...Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbowaćW czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
No to w końcu działaj ą czy nie? piszesz, że trzeba coś trzymać, żeby działały, bo inaczej nie słychać dobrze muzyki - czyli nie działają. W domyśle: nie działają tak jak powinny. Idziesz i oddajesz. Żeby sprawdzić, czy działają, logicznym jest, że należało opakowanie zniszczyć, rozerwać, itp. Weź w łapkę paragon i im oddaj bubel :)
13 lutego 2015, 12:31
Nie. Przecież słuchawki działają. Składam zwrot...Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbowaćW czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepićW Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
W pierwszym poście wyraźnie napisałaś
"kupiłam sobie wczoraj słuchawki douszne za 19.90 i niby wszystko jest ok, ale dzwięk słychać niewyraźnie i z takim echem... dopiero po wciśnięsciu guzika do sterowania sluchać normalnie. wychodzi na to, że trzeba cały czas trzymać ręką ten guzik wciśnięty...
No przecież to doskonała podstawa DO REKLAMACJI - słuchawki powinny mieć czysty dźwięk i nie powinno się niczego "naciskać"...