Temat: reklamacja lidl słuchawki

kupiłam sobie wczoraj słuchawki douszne za 19.90 i niby wszystko jest ok, ale dzwięk słychać niewyraźnie i z takim echem... dopiero po wciśnięsciu guzika do sterowania sluchać normalnie. wychodzi na to, że trzeba cały czas trzymać ręką ten guzik wciśnięty... nie wiem czy mogę zareklamować taki produkt? wymienią mi?

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić

Idź zapytać, najwyżej komuś ze znajomych odsprzedasz lub sprezentujesz a sobie kupisz nowe :) Ciesz się, że dałaś 20 zł a nie 50 :D

Pasek wagi

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić

W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbować

wymienia napewno. Akurat w lidlu jest chyba najłatwiej o reklamacje. O ile masz paragon

Pasek wagi

o opakowanie się nie martw. Przecież musialas je rozerwac

Pasek wagi

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbować

Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbować
Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.
Nie. Przecież słuchawki działają. Składam zwrot...

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbować
Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.
Nie. Przecież słuchawki działają. Składam zwrot...


No to w końcu działaj ą czy nie? piszesz, że trzeba coś trzymać, żeby działały, bo inaczej nie słychać dobrze muzyki - czyli nie działają. W domyśle: nie działają tak jak powinny. Idziesz i oddajesz. Żeby sprawdzić, czy działają, logicznym jest, że należało opakowanie zniszczyć, rozerwać, itp. Weź w łapkę paragon i im oddaj bubel :)

Pasek wagi

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

moderna napisał(a):

Lisiaaa napisał(a):

W Lidlu możesz wszystko oddać w ciągu ( chyba ) - 7 dni - więc nie ma problemu. Reklamacje możesz też złożyć - w ciągu 2 lat. Ważne, żebyś miała paragon. Co do wymiany - jeżeli będą jeszcze w ofercie, to po prostu kupisz drugie.
czytałam regulamin i w czasie 7 dni można dokonać zwrotu prawie wszystkich rzeczy pod warunkiem fabrycznego opakowania... więc teraz nie wiem czy ten rozerwany plastik styknie, czy mogą się doczepić
W czym problem ?- idziesz do kasy, mówisz "NIE DZIAŁA" - kasjerka wzywa kierownika - a Ty dostajesz zwrot kasy.... Nie raz widziałam takie akcje u mnie w Lidlu.
no domyślam się jak wygląda cała procedura. chodzi mi tylko o opakowanie. słuchawki są zazwyczaj pakowane w plastik i dopiero wrzucone do pudełka. siłą rzeczy ten plastki trzeba bezpowrotnie zniszczyć, żeby się dostać do towaru.. więc obawiam się, że nie będą chcieli przyjąć. no ale pójdę spróbować
Składasz REKLAMACJĘ - do tego NIE POTRZEBA opakowania - tylko dowód zakupu.
Nie. Przecież słuchawki działają. Składam zwrot...

W pierwszym poście wyraźnie napisałaś

"kupiłam sobie wczoraj słuchawki douszne za 19.90 i niby wszystko jest ok, ale dzwięk słychać niewyraźnie i z takim echem... dopiero po wciśnięsciu guzika do sterowania sluchać normalnie. wychodzi na to, że trzeba cały czas trzymać ręką ten guzik wciśnięty...

No przecież to doskonała podstawa DO REKLAMACJI - słuchawki powinny mieć czysty dźwięk i nie powinno się niczego "naciskać"...

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.