Temat: Orange - znikająca kasa.Miał ktoś taki problem ?

Witam.

Moje nerwy sięgają zenitu !

Od maja mam nowy smartfon i nowy numer . I od tego czasu szlak mnie trafia. Problem zjawił się już w pierwszym miesiącu użytkowania. Otóż karta zasilona a tu trach po kasie.Na początku ( mimo że wydawało mi się to mało prawdopodobne ) rzucałam "winę " na siebie - że za dużo dzwoniłam czy też na syna - że może pisał smsy czy też grał w płatne gry.

W każdym razie dziś jestem w 100000 % pewna że coś jest nie tak !

W weekend zasiliłam kartę. Telefon nie był w użyciu , za co dam sobie rękę uciąć:D :P . Chcę wysłać w poniedziałek smsa a tu komunikator "Nie można wysłać smsa " . OK.Myślę sobie " Problem z siecią lub coś takiego " . Wieczorem próbuję wysłać smsa i znów nic.Przychodzi mi do głowy by sprawdzić stan konta a tam 0 zł !!! Wkurzyłam się . Dziś zasilam ponownie konto na kwotę tym razem mniejszą - 10 zł . Wysyłam tylko jednego smsa do męża ( zagranica) .Chcę wysłać drugiego smsa - nie mogę.Sprawdzam stan konta a tam 0,86 zł ! I jak tu się nie wkurzyć ?!

W moim mieście zlikwidowali punkt orange.Drugi jest kawał drogi stąd.

Dzwoniłam więc do biura obsługi klienta i robią ze mnie wariata cytuję " Że może dziecko zabrało telefon i z niego korzystało " , "Że może ja dzwoniłam a nie pamiętam" . I tym podobne durne tłumaczenie. A ja wie że nie mam sklerozy i że moje dziecko nie korzystało z tego telefonu.

Czy ktoś miał podobny problem ? Jak jego rozwiązał.

masz pewnie wlaczona usluge danych..

może masz włączoną transmisję danych a nie masz pakietu internetu?

Pasek wagi

Współczuję... miałam kiedyś inną sytuację, mianowicie nie wiedziałam, że mam włączonego w telefonie opcję GPS i za każdym razem, kiedy robiłam zdjęcie pobierało mi kasę. Po prostu robiąc zdjęcie automatycznie pobierało moją lokalizację, w którym miejscu tę fotkę zrobiłam. Jak go wyłączyłam wszystko było ok. Może też masz jakąś podobną opcję włączoną? Spróbuj może przywrócić ustawienia fabryczne, zresetuj telefon i zobacz co i jak. A jak nie pomoże, to nie masz co nerwów tracić tylko udaj się do tego punktu obsługi klienta.

Tak jak mówią dziewczyny - to poprzez tranismisje danych. Rok temu kupiłam Samsunga Galaxy i miałam podobny problem. To jest zmora współczesnych smartfonów. Musisz pogrzebać w opcjach telefonu i wyłączyć te usługę :) Ja tak zrobiłam i przestało mi pożerać kase. Poczytaj na necie jak to zrobić, bo każdy fon ma inne opcje. Pozdrawiam.

Edit: to z forum orange - może coś ci pomoże : Ustawienia - sieci zwykłe i bezprzewodowe - sieci komórkowe - transfer danych - zezwalaj na wysyłanie i odbieranie danych przez telefon i tu zaznaczyć NIE. 

Na początku sprawdziłabym wszystkie aplikacje, które łączą się z internetem. Moja mama również miała to samo z nowym smartfonem (akurat w Plusie, ale problem podobny), pomogło wyłączenie każdej możliwej aplikacji, co się dało to wykasowałam bo mama i tak nie korzysta, grzebałam w ustawieniach i wyłączałam dosłownie wszystko co się dało. Kasa znikać przestała, potem jeszcze raz pojawił się problem ale ponownie pogrzebałam w ustawieniach i jest na razie OK. Nie pomagało nawet połączenie z wifi, kasa leciała po prostu z konta - ale mama też nie miała żadnego pakietu internetowego, bo zwyczajnie nie korzysta z "dobrodziejstw" smartfonów. Do dziś nie wiem co konkretnie to powodowało, ale jest spokój. 

Dziewczyny ja z internetu nie korzystam.

Czy transfer danych to , to samo co transmisja danych ? - jeśli tak to mam wyłączone.

W każdym razie żadnych dodatkowych usług nie włączałam , od kiedy mam ten numer.

edit.Dodam tylko że ten telefon służy mi tylko do smsów , rozmów i od czasu do czasu zrobić foto. Wiec nie używam niczego co by mogło ściagać nieźle kasę , niczego też nie ściągałam itd.

Masz telefon na kartę? Zarejestruj swój numer na stronie Orange, tam powinnaś mieć dostęp do ogólnego bilingu. Operator też powinien mieć, ale nie wiem, czy mają obowiązek go okazać Tobie, czy dopiero służbom.

Sfaxy007 napisał(a):

Masz telefon na kartę? Zarejestruj swój numer na stronie Orange, tam powinnaś mieć dostęp do ogólnego bilingu. Operator też powinien mieć, ale nie wiem, czy mają obowiązek go okazać Tobie, czy dopiero służbom.

Tak mam na kartę.

Może jak bym napisała w czym rzecz to by się wyjaśniło.Inaczej będę musiała za pewne jechać autobusem do innej mieściny rozwiązać ten problem.

A dziewczyny a gdybym zmieniła numer to mógłby problem zniknąć ?

Możesz bez wychodzenia z domu sprawdzić najpierw, czy przypadkiem na stronie nie znajdziesz jakiejś wskazówki, tylko zarejestrować się trzeba ;) A to, czy zmiana numeru pomoże, zależy od przyczyny problemu. Jeśli masz jednak włączone coś w aparacie, to pieniądze dalej będą znikać. Jeśli jednak do Twojego numeru została aktywowana jakaś usługa, to zmiana na inny pomoże.

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.