Temat: allegro i moja życiowa fajtłapowatość

ratunku! :( mam problem z allegro.

zaczne od poczatku. mam konto w wbk. przez całe życie logowałam sie internetowo i było wszystko dobrze. lecz jakis czas temu zgubiłam numerek potrzebny do logowania i nie korzystałam z internetowych funkcji konta. zwyczajnie nie chciało mi się tego zalatwić i tylko wyjmowalam kase z bankomatu...

lecz teraz upatrzyłam fajny prezent świateczny dla mojego narzeczonego i chciałam go zamówić, niestety wybrałam złą formę - zamiast "przelew poza allegro" wybrałam "przelew bankowy" - gdzie trzeba wykonać wszystko internetowo. potem zaczełam wszystko wycofywać i... ratunku - nie wiem co dalej

ten towar jest ciagle w moim koszyku, uzupelniłam moje dane - chcę tylko zmienic formę płatnosci. jak to zrobić???

 proszę o pomoc...

Pasek wagi
napisz do sprzedawcy ze chciałabys zmienić formę zapłaty....to tez człowiek:)))
Moim zdaniem wystarczyłoby, jakbyś dogadała się ze sprzedającym. Napisz jaka jest sytuacja i czy można zmienić formę płatności
o, Zorcia już mnie ubiegła ;)

zorcia, tylko to będize trwalo i trwało! nie mogę tego jakoś cofnac? prezent musi dotrzec najpóxniej za tydzień. osobiscie odebrać też nie mogę bo to tarnów, a ja - szczecin :/

edit: jestem rozeźlona na siebie. czemu ja zawsze, zawsze muszę mieć takie durne problemy???

Pasek wagi
sprzedający zazwyczaj podaje też swój numer telefonu, więc zawsze możesz zadzwonić, jesli chcesz to szybciej załatwić

nie mogę znaleźć tego numeru... boszszszsz jestem beznadziejna

Pasek wagi
wystarczy pójść na poczte i przelać mu pieniądze na jego konto bankowe
nawet możesz zadzwonić  ,sprzedawca w " o mnie" zawsze ma podany telefon:) bo zależy u kogo zamawiałaś i nie każdy odbiera często maile , więc jak Ci zależy na czasie to zadzwoń:) zmieni sposób zapłaty :)
a nie możesz zrobić przelewu na poczcie

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.