- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
6 maja 2014, 21:30
kupiłam przez w reserved.online sukienkę była trochę za duża ale stwierdziłam,że zmniejsze ją u krawcowej więc urwałam metkę ( mam ją). Po czym krawcowa wyceniła mi zmniejszenie na 40 zł więc pomyślałam ,że moze jednak uda mi sie po prostu wymienic ją na mniejszą w sklepie.
Nie wiecie jak w reserved wyglądają zwroty? sukienka przyszła mi dzisiaj. Mam paragon i urwaną metkę.
Bardzo proszę o pomoc
6 maja 2014, 21:33
nie wiem jak w online, ale kiedy kupowałam coś w zwykłym sklepie r. miałam 2 tygodnie na zwrot z paragonem i metką, nawet urwaną bo miałam kiedyś taką.
6 maja 2014, 21:34
moze byc problem przez ta urwana metke ..
Pracuje w LPP czyli sieć sklepow reserved, mohito, cropp, house, sin say i wiem ze urwana metka to nie problem :)
6 maja 2014, 21:36
Jw. dokładnie. Zwłaszcza jeśli to zakup online. Ale dzwoń.
Ja miałam taką akcję w sklepie. Ale ekspedientka się ulitowała i przyjęła towar spowrotem.
7 maja 2014, 09:20
Ja bym nie dzwoniła tylko tą metkę wsadziła razem z sukienką i odesłała. Kupowałaś przez internet, możesz odesłać bez podawania powodu.
7 maja 2014, 09:57
jesli to taka metka kartonowa przyczepiona na taki plastikowy jakby drocik, to to zaden problem bo sobie przyczepia znowu :) A jeśli to jakas metka którą trzeba było odpruć czy coś, no to już raczej nie przyjmą.