- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
29 kwietnia 2014, 19:37
Witam :)
Mam pytanie, czy wymieniałyście może tusze w rossmannie? Ja dzisiaj kupiłam tusz Max Factor False Lash Effect zachęcona opiniami ekspedientki, która rozpływała sie nad nim w zachwytach. Podała mi go i udałam się do kasy. Niestety dopiero w domu zauważyłam, że ten tusz jest wodoodporny, a ja takich nie lubię. Męczy mnie usuwanie ich, a niektóre strasznie ciężko schodzą. Czy da się na tej podstawie wymienić tusz na niewodoodporny, jeśli go nie używałam?
29 kwietnia 2014, 19:40
Wydaje mi się, że nie. W końcu powinnaś przed zakupem spojrzeć co bierzesz. Wymiana towaru jest możliwa jedynie przy widocznych mankamentach - tutaj takiego nie ma.
29 kwietnia 2014, 19:40
Prosiłam ekspedientkę o niewodoodporny, więc nie wiem skąd wynika taka pomyłka
Edytowany przez dream_yourself 29 kwietnia 2014, 19:41
29 kwietnia 2014, 19:53
Sklepy Rossmanna nie przyjmują zwrotów i nie dokonują wymiany towarów pełnowartościowych. Zasada ta podyktowana jest względami bezpieczeństwa i higieny oraz chęcią zapewnienia naszym Klientom produktów najwyższej jakości.
Wyjątek stanowią artykuły z grupy non food (np. kosmetyczki, elementy wyposażenia wnętrza), które mogą zostać przyjęte w ciągu 7 dni daty od zakupu, jeśli opakowanie nie jest naruszone i produkt nie nosi śladów użytkowania. Towar może być wówczas zwrócony/wymieniony wyłącznie za okazaniem paragonu w sklepie, w którym został zakupiony.
Reklamację towaru (towar posiada wadę, jest niezgodny z umową) można złożyć w dowolnym sklepie Rossmann okazując dowód zakupu i reklamowany produkt. Na miejscu pracownik drogerii spisze protokół reklamacyjny. Serwis Reklamacyjny podda artykuł ekspertyzie i odpowiedź otrzyma Pan/Pani w ciągu 14 dni do sklepu lub na adres korespondencyjny (decyzję podejmuje Konsument podczas spisywania protokołu reklamacyjnego w sklepie).
29 kwietnia 2014, 20:30
pdejdz i zapytaj a nuż sie uda , a tak nawiasem mówiąc to ile zapłaciłaś za ten tusz ( rozumiem że objety jest tą promocją 49 %)?
29 kwietnia 2014, 20:41
Nie wiem, czy teraz, kiedy jest promocja -49% na tusze zwroty też obowiązują.
29 kwietnia 2014, 21:08
watpie, zeby Ci go wymienili .. rozumiem, ze ekspedientka wprowadzila Cie w blad, ale to Ty podjelas decyzje o zakupie tuszu.
Edytowany przez jablkowa 29 kwietnia 2014, 21:09
29 kwietnia 2014, 22:56
Miałam podobnie, kupiłam brązowy tusz. Gapiostwo.
Wątpię, że przyjmą zwrot towaru, szczególnie objętego promocją.
I tak naprawdę informacje o produkcie są na opakowaniu i nie możemy mieć pretensji, że nie pomyślałysmy o tym, by się im wnikliwie przyjrzeć. :)
30 kwietnia 2014, 09:54
Wątpie żeby przyjęli. Mogłaś nim raz pomalowac się (jeśli nie był zabezpieczony) i oddać np..
30 kwietnia 2014, 10:42
Myślę, że śmiało możesz spróbować, zwłaszcza, że nie prosisz o zwrot a wymianę. Wyjaśnij sytuację - że prosiłaś o tusz niewodoodporny w związku z czym, ufając sprzedawczyni, nie spojrzałaś na opakowanie i nie zauważyłaś faktu, że jest on jednak odporny na wodę. Pytanie jeszcze, jak dawno go kupiłaś (widzę, że dziś, więc czym prędzej leć do drogerii) i czy został przez ciebie użyty (mankament zauważyłaś przy zmywaniu makijażu czy odczytałaś z opakowania)? Niektóre tusze, jak i inne kosmetyki, mają folię ochronną aby nie można było ich odkręcić przed dokonaniem zakupu. Jeśli produkt jest w takim stanie, w jakim wyniosłaś go ze sklepu, to nie powinno być najmniejszego problemu. Ode mnie zwrot (dokonany następnego dnia po zakupach) przyjęto, choć nie dotyczył on żadnego z kosmetyków a ozdoby do paznokci.