- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
23 kwietnia 2014, 09:42
Czy jest możliwy zwrot pieniędzy jeśli zakupiłam coś przez groupon?
Zakładam, że nie, no ale niestety... zapisałam się na prawko przez groupon i jak poszłam na miejsce... nie dość, że miejsce w którym mają odbywać się "wykłady" jest odrażające, to widziałam od początku, że facet se leci w kulki i chce tylko odbębnić. Na stronie internetowej jest napisane, że dzisiaj zaczyna się kurs, dzwonię do niego, a on mi mówi, że oprócz mnie jest tylko jedna dziewczyna i nie opłaca się zaczynać kursu, więc MOŻE zacznie się 6 maja... pominę już to, że do 8 maja włącznie planowałam wyjechać z miasta. Sama już nie wiem co mam robić. Wkopałam się konkretnie. A, że kasa niemała to nie zrezygnuję ot tak. Jakieś pomysły?
23 kwietnia 2014, 09:48
złozylam jakas reklamacje w gruponie i poprosila jednak o zwrot srodkow. Umowa zawierana byla na odleglosc więc powinnas moc miec mozliwosc sie z niej wycofac chyba do 10 dni.
23 kwietnia 2014, 09:51
Napisz do groupona, że sprzedający nie wywiązuje się z umowy. Opisz całą sytuację i zobaczysz co Ci odpiszą.
Ja kiedyś kupiłam ofertę na jakieś usługi kosmetyczne. Do końca ważności oferty było jeszcze ponad miesiąc ale nie mogłam się zapisać, bo tylu chętnych zakład miał. Napisałam do groupona - opisałam sytuację, oni ją zweryfikowali i zwrócili pieniążki :)
Ważne! Nie możesz się skupiać na tym w jakich warunkach jest realizowana umowa (zakup oferty jest traktowane jak zawarcie umowy). To że miejsce odrażające itp itd nikogo nie obchodzi - co do tego to kupujący powinien zorientować się przed dokonaniem zakupu. Skup się na tych ważniejszych aspektach jak niewywiązanie się z umowy i przesuwanie terminu rozpoczęcia kursu, brak informacji. Koniecznie zrób print screen stronki na której widnieje informacja o dacie rozpoczęcia kursu - to Twój największy dowód w tej sprawie :)
Daj znać jak poszło.
Powodzenia!
23 kwietnia 2014, 12:52
Napisz do groupona, że sprzedający nie wywiązuje się z umowy. Opisz całą sytuację i zobaczysz co Ci odpiszą.Ja kiedyś kupiłam ofertę na jakieś usługi kosmetyczne. Do końca ważności oferty było jeszcze ponad miesiąc ale nie mogłam się zapisać, bo tylu chętnych zakład miał. Napisałam do groupona - opisałam sytuację, oni ją zweryfikowali i zwrócili pieniążki :)Ważne! Nie możesz się skupiać na tym w jakich warunkach jest realizowana umowa (zakup oferty jest traktowane jak zawarcie umowy). To że miejsce odrażające itp itd nikogo nie obchodzi - co do tego to kupujący powinien zorientować się przed dokonaniem zakupu. Skup się na tych ważniejszych aspektach jak niewywiązanie się z umowy i przesuwanie terminu rozpoczęcia kursu, brak informacji. Koniecznie zrób print screen stronki na której widnieje informacja o dacie rozpoczęcia kursu - to Twój największy dowód w tej sprawie :)Daj znać jak poszło.Powodzenia!
Dzięki wielkie za odpowiedź! Jeszcze dzisiaj zabieram się do roboty:)
23 kwietnia 2014, 13:48
Ja kiedyś kupiłam ofertę z działu Travel, jednak że jestem gapa i miałam otwartych kilka zakładek, wykupiłam nie tę ofertę co trzeba. Pomyślałam, że trudno, różnica w cenie niewielka, niech będzie. Ale niestety nie mieli wolnych pokoi w hotelu na interesujący mnie termin. Wina w tym wszystkim była po mojej stronie, ale mimo wszystko odezwałam się do tych z Gruponu i zwrócili mi pieniążki, a ja zaklepałam sobie ostatecznie to, co chciałam. Także wydaje mi się, że oni idą raczej na rękę klientom.
23 kwietnia 2014, 16:19
Ja kiedyś kupiłam ofertę z działu Travel, jednak że jestem gapa i miałam otwartych kilka zakładek, wykupiłam nie tę ofertę co trzeba. Pomyślałam, że trudno, różnica w cenie niewielka, niech będzie. Ale niestety nie mieli wolnych pokoi w hotelu na interesujący mnie termin. Wina w tym wszystkim była po mojej stronie, ale mimo wszystko odezwałam się do tych z Gruponu i zwrócili mi pieniążki, a ja zaklepałam sobie ostatecznie to, co chciałam. Także wydaje mi się, że oni idą raczej na rękę klientom.
Pocieszyłaś mnie troszkę:)
23 kwietnia 2014, 17:35
jeżeli zmieniają się warunki umowy to o ile nie było klauzuli w umowie to możesz od tej umowy odstąpić. możesz wysłać pismo albo iść z 2 pismami o jednakowej treści, jedno dajesz w sekretariacie, a na drugim żądasz potwierdzenia odbioru - te drugie jest dla ciebie. jak zwróciły uwagę dziewczyny wyżej, jeżeli nie minęło 10 dni o możesz zrezygnować za zakup przez internet.
23 kwietnia 2014, 18:36
Kiedyś zrezygnowałam z realizacji kuponu kupionego na Gruponie. Wszystko odbyło się bez problemów ale niestety nie mogli zwrócić mi gotówki. Pieniądze po prostu "wisiały" na koncie Grupona do momentu kolejnych zakupów. Trwało to prawie rok. Lepsze to niż strata kasy.
28 sierpnia 2024, 16:32
Kupiłem bilety do multikina po promocyjnej cenie z groupona. Niestety bilety wybrałem do złej kategorii miasta. Są to kruczki, których bardzo ciężko się dopatrzeć a sama możliwość zwrotu ograniczona jest do rozmowy z robotem, który ponąć pomaga rozwiązać problem w centrum obsługi klienta. Posiadam dowody w formie zdjęć na to, iż środki z zakupionych obu biletów wrócą do mnie w tej samej formie, w jakiej zostały kupione bilety przez groupon. (To zostało mi obiecane przez centrum obsługi klienta gropuon/centrum pomocy groupon). Ani rozmowa przez mail ani poprzez aplikację nie przyniosła żadnych rezultatów. Finalnie straciłem 80,00 zł bez pokrycia pozostając tylko ze złudnymi słowami i kłamstwami z obsługi klienta/centrum pomocy groupon.
Data: 22.07.24
Numer spraw, w których byłem zapewniany o pozytywnym rozpatrzeniu i zwrocie środków na moje konto:
Numer sprawy 74041758
Numer sprawy 74041498