Temat: Rozmowa kwalifikacyjna- -kelnerka

mam zapytanie odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej na kelnerkę w klubie/dyskotece i ogólnie Waszych porad  dotyczących takiej pracy....
Jak np. powinna zachować się kelnerka wobec nachalnych klientów?
Profesjonalnie. Uprzejmie wytłumaczyć, że większe zainteresowanie nie należy do moich obowiązków. Jeżeli koleś nie przestanie przywołać kolegę lub w konieczności zawiadomić ochronę :)
Pasek wagi
Nie wiem jak wyglądają takie rozmowy, ale wiem, że potrzebne są płaskie buty i włosy jeśli masz długie najlepiej spięte w kucyk, przez weekend pracowałam w dużym klubie w Poznaniu, to była tylko wyjątkowa sytuacja, zastępowałam koleżankę, która się rozchorowała, a nie chciała stracić pracy, więc musiała kogoś poszukać na zastępstwo. To było kilka lat temu, do dziś ten weekend pamiętam, nogi z tyłka mi wypadały, bo nieprzyzwyczajona byłam :) całą noc na nogach i nad ranem chcesz już iść do domu, ale tam tak nie było trzeba przecież jeszcze klub posprzątać !!!
ktoś jeszcze się
 wypowie?:)
up

Pracowałam bardzo długo jako kelnerka potem barmanka. To bardzo ciężki kawałek chleba, ale przynajmniej była to praca do której szłam z przyjemności :)
Jeśli Klienci byli nachalni od razu wołałam ochronę jeśli grzeczna rozmowa nie wystarcza, przede wszystkim nie można dać sobie wejść na głowę. :)
Przygotuj się też że za pewne zobaczysz rzeczy których byś się nie spodziewała, dzięki temu uodpornisz się na wiele ludzkich zachowań w przyszłości...
(mogę opowiadać miliony historii których byłam świadkiem a nie mieszczą się w głowie;)
Wszystko zależy też od ludzi z  którymi się pracuje :) Powodzenia


Bylam kelerka w pubie, barze i restauracji, po bardzo krotkim okresie czasu kazdy. 
Na kwalifikacyjnej zawsze mowilam, ze nie mam nic przeciwko zostawania po godzinach (baardzo czesto to sie zdarzalo zreszta).
Jesli chodzi o sama rozmowe zalecam usmiechanie sie, zartowanie etc. - w koncu tak bedziesz musiala obslugiwac klientow.
Nachalny klient (mowie o pijanych, rozrobach etc., upierdliwych trzeba po prostu zniesc) zawsze jedno zdanie: "Bardzo prosze o zaprzestanie takiego zachowania, bo bede zmuszona poprosic panow ochroniarzy o pomoc i bedzie pan musial opuscic lokal."

Praca niestety nie byla dla mnie i zwolnilam sie bardzo szybko :)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.