- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
5 września 2013, 08:21
5 września 2013, 08:42
5 września 2013, 08:47
5 września 2013, 08:54
Pomijajac oczywisty smutek wynikajacy z tresci reklamy najsmutniejsze jest to, ze firma ubezpieczeniowa chce zarobic na tragediach... emocjach wywolywanych przez takie sytuacje, jak w reklamie.
5 września 2013, 08:58
fakt, gdyby to nie była reklama komercyjna a np społeczna to bym miała lepszy odbiór a tak to zostaje niesmak na koniecPomijajac oczywisty smutek wynikajacy z tresci reklamy najsmutniejsze jest to, ze firma ubezpieczeniowa chce zarobic na tragediach... emocjach wywolywanych przez takie sytuacje, jak w reklamie.
5 września 2013, 09:30
5 września 2013, 10:28
fakt, gdyby to nie była reklama komercyjna a np społeczna to bym miała lepszy odbiór a tak to zostaje niesmak na koniecPomijajac oczywisty smutek wynikajacy z tresci reklamy najsmutniejsze jest to, ze firma ubezpieczeniowa chce zarobic na tragediach... emocjach wywolywanych przez takie sytuacje, jak w reklamie.