- Dołączył: 2012-11-30
- Miasto: Las
- Liczba postów: 61
31 stycznia 2013, 20:52
Mam problem z avonem około rok temu zdecydowałam się zostać konsultantką avon na początku wszystko było dobrze przyjmowałam zamówienia potem nie miałam na to czasu mój liderka sprzedaży nie odzywała się do mnie i zupełnie zapomniałam o tym całym avonie.
Dziś postanowiłam usunąć konto i zrezygnować z tego całkowicie więc sie zalogowałam i ku mojemu zdziwieniu mam saldo -7 zł :o
Gdzie nie dostałam żadnej faktury / wiadomości w przeciągu tej połowy roku gdzie nie logowałam się nawet a za ostatnie zamówienie było wszystko zapłacone gdzie ostatnie zamówienie było około 4/5 miesięcy temu . Nie mam pojęcia co teraz zrobić jak moge sprawdzić za co jest te saldo? I dlaczego ono wgle sie pojawiło ?! o co tu chodzi?? co powinnam teraz zrobić? nie mogę chyba usunąć konta bo dług i tak zostanie? Jeśli to jest istotne to któregoś razu spóźniłam się z terminem płacenia za zamówienie ale potem tamto saldo zostało spłacone.
Powinnam spłacic te 7 zł czy co zrobić? Jest tu jakaś doświadczona konsultantka która mogłaby mi pomóc?
- Dołączył: 2007-07-09
- Miasto: Wrocław
- Liczba postów: 4855
31 stycznia 2013, 20:55
A nie możesz dowiedzieć się u źródła? jeżeli masz -7zł, to pewnie nie bez powodu i lepiej zapłacić. W końcu 7zł to nie majątek.
- Dołączył: 2012-11-30
- Miasto: Las
- Liczba postów: 61
31 stycznia 2013, 20:58
Tylko że teraz nie jestem w stanie tego zrobić ponieważ jutro rano wyjeżdżam na pogrzeb za granice i wrócę dopiero po 14 nowego miesiąca / nie mam paypala i nie jestem pełnoletnia , a nie wiem czy teraz te saldo będzie mi rosło czy o co chodzi.. i nie wiem jak sprawdzić 'u źródła' :/
na stronie pisze
![]() | | | Wymagana płatność: | 0,00 zł | Saldo: | -7,00 zł | | |
| |
|
|
- Dołączył: 2010-01-13
- Miasto: Mauritius
- Liczba postów: 2946
31 stycznia 2013, 21:12
A nie możesz napisać/zadzwonić do avonu albo do swojej liderki?
- Dołączył: 2010-03-01
- Miasto: Warszawa
- Liczba postów: 5554
31 stycznia 2013, 21:39
zadzwoń do nich do centrum obslugi konsultantek. 22- 878 27 07 lub 22-878 28 00
po podaniu swoich danych sprawdzą Ci przyczynę.
też jestem konsultantką.
dość dziwne, bo np. wymagana płatność, to informuje o jakiś zaległościach,
a saldo to o wpłacie, która ma jeszcze ważny termin
Edytowany przez Anuusia007 31 stycznia 2013, 21:45
- Dołączył: 2012-11-05
- Miasto: Gniezno
- Liczba postów: 1268
31 stycznia 2013, 22:11
Jak masz - 7 zł to znaczy ze zaplacilas za duzo- tzn tak jakby Avon musial Tobie wzrocic te 7 zł
- Dołączył: 2012-11-05
- Miasto: Gniezno
- Liczba postów: 1268
31 stycznia 2013, 22:12
i saldo nie będzie Ci rosło, spokojnie. Byłam Liderem wiec wiem w czym rzecz.