Temat: Wnerw i przedłużenie umowy tmobile

Do mających z TMobile i nie tylko.
Czy macie tak? Konsultant z biura obsługi dzwoni do mnie już 3 raz w miesiącu i proponuje przedłużenie umowy przez telefon. Gdy mówię, że pójdę do salonu jeśli będę zainteresowana, ten odpiera, że to promocje świąteczne i tego nie ma w salonie, bla bla bla.
"Przygotowaliśmy specjalnie dla Pani ofertę, widzę, że pani wykorzystała XX minut, możemy to zmienić na XX minut" i takie tam.

Już mnie to wku*wia, bo nie wiem, co odpowiadać. W dodatku wydzwania do mnie, gdy jestem na zajęciach lub mnie mogę w danej chwili słuchać jego nawijki. Bo jak jestem w domu i nie mam zajęć to mi to rybka, ale ludzie, on wydzwania do skutku, nawet jak nie odbieram :| W końcu chyba przedłużę tą umowę przez ten telefon, żeby mi dali spokój. Jak myślicie co robić? Jutro ma znowu do mnie zadzwonić. 
pomimo tego , że mam numer w plusie to dzwonili kiedyś do mnie ciągle z play tak mie to zaczęło wkurzać, że gdy usłyszałam, że to znowu play to się po prostu rozłączałam po 2-3 takich akcjach mam już spokój, najgorsze jest to, że jak już zaczniesz z nimi gadać to ciężko jest się od ich odczepić i zakończyć rozmowę. Może po prostu gdy zadzwonią od razu powiedz "nie, dziękuję" i się rozłącz nie czekając na odpowiedź z ich strony.
Też miałam kiedyś taką sytuację, powiedziałam że nie życzę sobie telefonów w sprawie przedłużenia umowy (a zdarzały się nawet o 23..) i poprosiłam o zaznaczenie w systemie, że mają do mnie nie dzwonić bo to już podpada powoli pod nękanie :D jak ręką odjął od roku mam spokój :)

Jowitka23 napisał(a):

Sprzedawca w salonie tez ma prowizje i nie taka marna jak ten przy telefonie. Zazwyczaj oferta telefoniczna faktycznie jest lepsza niz ta w salonie, sama nieraz sie przekonalam i na Twoim miejscu skorzystalabym z niej.

zgadzam się
Pasek wagi
oh, jak oni mnie wkurzają!! do mnie dzwoni od miesiąca trzy razy dziennie, mimo że wcześniej odebrałam, powiedziałam, że nie ejstem zainteresowana załatwianiem czegokolwiek przez telefon, bo nie jestem nawet pewna czy chcę przedłużać z nimi umowę. a oni ciąglę dzwonią, już szału dostaję, a nie mam czasu odbierać tych telefonów..
Mowi Ci cos taki termin jak ASERTYWNOSC!?

Taka ich praca...Nie konsultanta wina..
dlatego siec zmienilam.w playu nikt do ciebie nie dzwoni nachalnie. mialam 1 telefon na koniec umowy, oferta pokrywala sie z oferta internetowa.


moj tata jest w t-mobile,  w sobote i w poniedzialek dzwonili z telefonem dla bliskiej osoby. akurat bylam w tych dniach u niego na krotko. a partner mial kiedys abonament z ktorego zrezygnowal i zostal przy karcie. potrafili dzwonic do niego i wypytywac czy nie chce abonamentu. co za idioci. gdyby cos chcial to by cos zmienil

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.