- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
27 maja 2010, 22:19
Proszę Was o pomoc, bo ja im dłużej siedzę nad tym tym gorzej..Mam problem ze sformułowaniem hipotezy badawczej..Czy mogłybyście mi napisac swoje,zebym tylko zobaczyla jak to powinno prawidłowo być zrobione??Bo co mi przyjdzie do glowy, to myślę że coś jest nie tak - narazie wymyśliłam to: Komunikacja wirtualna wśród młodzieży może mieć wpływ na osłabienie relacji w realnym świecie.
Czy to jest dobrze?
27 maja 2010, 23:13
27 maja 2010, 23:19
Posłuchałam niebieskookiej i sprecyzowałam.Obecnie wygląda tak: komunikacja wirtualna wśród młodzieży wpływa na osłabienie relacji rówieśniczych w realnym świecie.
Wydaje mi się ,ze jest dobrze...
I na prawdę trzeba mieć kilka hipotez?W tym samym podrozdziale mam wyszczególnione cel ogólny i szczegółowe, więc mam do nich skombinowac hipotezy?Ja chyba po prostu pójdę już spać i jutro do tego zasiądę..
27 maja 2010, 23:19
moge napisać jak wygląda hipoteza, bo akurat dzisiaj siedziałam nad raportami i nad tabelkami,a jutro na 8 rano czeka mnie dyskusja wyników wiec moja brzmi tak:
Istnieje związek pomiędzy kolorem tła, na którym występuje produkt, a oceną konsumenta. to jest zawsze zdnaie oznajmiające, wiec nie moze byc w formie pytania, ani tak jak Ty napisałas "może miec" tylo "MA";]
26 czerwca 2010, 22:20
witam wszystkich mam mały problem z sformułowaniem hipotez do mojej pracy licencjackiej do problemów badawczych chciała bym dobrać jakieś hipotezy moje problemy badawcze brzmią następująco
Jakie rodzaje błędów najczęściej popełniają rodzice?
W jakim stopniu ilość dzieci w rodzinie przyczynia się do rodzaju popełnianych błędów?
Na ile rodzice są świadomi popełnianych błędów?
W jakim stopniu wykształcenie rodziców wpływa na rodzaj popełnianych błędów przez rodziców?
Jak bardzo status materialny rodziny wpływa na rodzaj popełnianych błędów?
Czy status rodziny rozbitej wpływa na rodzaj popełnianych błędów i na zachowanie młodzieży?