Temat: Energetyczne centrum - pomocy.

Witam,
mam problem, otóż chciałabym zerwać umowę z tym dostawcą energii w związku z czym wysłałam do nich ponad miesiąc temu odpowiednie pismo, żeby być pewną, że przesyłka dotarła wysłałam ją w 2 kopiach i obie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru .. i do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi .. nic, echo i cisza . Na telefony nie odpowiadają, nie e-maile nie odpisują - co mam w tej sytuacji zrobić ? Pójść do rzecznika praw konsumenta ? A zerwać umowę chcę, bo zastałam przez nich beszczelnie oszukana. Proszę o porady.

dooolusia napisał(a):

Witam,mam problem, otóż chciałabym zerwać umowę z tym dostawcą energii w związku z czym wysłałam do nich ponad miesiąc temu odpowiednie pismo, żeby być pewną, że przesyłka dotarła wysłałam ją w 2 kopiach i obie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru .. i do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi .. nic, echo i cisza . Na telefony nie odpowiadają, nie e-maile nie odpisują - co mam w tej sytuacji zrobić ? Pójść do rzecznika praw konsumenta ? A zerwać umowę chcę, bo zastałam przez nich beszczelnie oszukana. Proszę o porady.
Myślę, że tu się należą ukłony Poczcie Polskiej. Jak wymówiłaś umowę w ciągu 10 dni od podpisania (w domu), to nie powinno być problemów. Ale mnie ciekawi dlaczego zrezygnowałaś?

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.