- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
16 sierpnia 2012, 22:00
17 sierpnia 2012, 11:58
17 sierpnia 2012, 13:27
co za bzdury... zajmuję się prawem konsumenckim jeżeli się zmieścisz w czasie 10 dni od zakupu mają OBOWIĄZEK przyjąć nawet jeśli rzecz była noszona. Jeśli odmówią, udaj sie do rzecznika praw konsumenta jak zapłacą karę finansową to zaczną konsumentów traktować jak należy.zalezy dlaczego przecenione jak ma jakas mała wade(dlatego przecenili) to nie zwrocisz
17 sierpnia 2012, 13:29
Ja zwracałam przecenione ciuchy w Zarze bez problemu - masz na to 30 dni. Zawsze kupuję w sieciówkach więcej rzeczy, potem mierzę w domu a resztę oddaję :)
17 sierpnia 2012, 13:29
Ja zwracałam przecenione ciuchy w Zarze bez problemu - masz na to 30 dni. Zawsze kupuję w sieciówkach więcej rzeczy, potem mierzę w domu a resztę oddaję :)
17 sierpnia 2012, 13:35
http://www.uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka.php#faq580 polecam przeczytać odpowiedź na pytanie "czy można zwrócić towar zgodny z umową?" a nie pisać głupoty o tym że sprzedawca ma obowiązek przyjęcia zwrotu... ahh i Pasoasecret możesz napisać na jakiej zasadzie "zajmujesz się" prawem konsumenckim?
17 sierpnia 2012, 13:36
Passoasecret, ale głupoty piszesz z tymi 10 dniami, i jak ty się zajmujesz prawem konsumenckim to się nie dziwie skąd ludzie takie dziwne przepisy wyciągają. 10 dni jest tylko w przypadku sprzedaży przez internet, lub w sytuacji, kiedy towar został sprzedany poza siedzibą sklepu (czyli na jakiejś prezentacji itd.)Wavin- nie wiem skad wzięłaś te 30 dni na zwrot ??!!! Musisz poczytać z internecie na stronie Zary, ew. pójść zapytać, czasem pójdą na rękę. To jest indywidualna sprawa danego sklepu czy przyjmuje zwroty.
19 sierpnia 2012, 16:29
Edytowany przez roksana1971 19 sierpnia 2012, 16:30