Temat: aplikowanie na stanowisko urzędnicze-pytanie o dokumenty

W wymaganych dokumentach są:

1. CV;

2. List motywacyjny;

3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;

4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;

5. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Moje pytanie - co to są kserokopie dokumentow podwiadczajacych doswiadczenie zawodowe? Chodzi o ksero swiadectw pracy z poprzednich zakladow?

Czy oswiadczenie o posiadaniu pelni praw publicznych moge napisac sobie sama czy musze takie poswiadczenie skadś wziąć..?


Potwierdzających doświadczenie czyli świadectwa pracy. Oświadczenie piszesz sama, podpisujesz się własnoręcznie, nie komputerowo (!)

Pasek wagi
tak - kserokopie ukonczonych szkol, kursow, poprzednie miejsca pracy


zastanawiam sie po co list motywacyjny? wiadomo ze kazdy chce sie przyjac bo nie ma co do garka wlozyc
 i ze chetnie ludzie sie pozabijaja o taka prace.
dzięki:)
Zaświadczenie można uzyskać za kwotę 50 zł w biurach krajowego rejestru karnego, mieszczących się przy sądach.
Pracodawca zwraca tą opłatę.
W twoim przypadku wystarczy własnoręczne  oświadczenie.
Pasek wagi
dzieki za odpowiedzi, znalazlam tez w necie specjalne formularze do wydrukowania do takich oswiadczen

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.