- Dołączył: 2011-07-23
- Miasto: Szczecin
- Liczba postów: 435
21 stycznia 2012, 16:00
Kochani, mam pytanie, w zeszłym tygodniu zakładałam konto w banku, i pani przy wpisywaniu danych rąbnęła się o jedną literkę w nazwisku, oczywiście jak tylko to zauważyłam , poleciałam do banku to wyprostować. Ale niestety zgłoszenie o przyznanie karty już poszło, i tym sposobem dostałam kartę do bankomatu z błędem, i co teraz ? Rozmawiałam z Panią z banku, i mówiła że to nic, ale jeżeli ktoś by robił problemy to wymienią w ciągu 5 dni. A tata znów mówi, że lepiej od razu wymienić . Miałyście/liście kiedyś podobny problem ? Co byście zrobiły/li na moim miejscu ? W dodatku głupio mi znów iść tam do banku, bo ciągle coś, z tym nazwiskiem ;)
21 stycznia 2012, 16:46
koniecznie wymienic, a Tobie nie ma byc glupio bo
1. to ich blad
2. to ich praca
Nie wiem w ogole jak mogly Cie tak zbyc, lenie jedne. PKO BP moze?? Jak tak to uciekaj z tego banku lepiej
- Dołączył: 2007-03-27
- Miasto: Kraków
- Liczba postów: 6056
21 stycznia 2012, 16:48
ja również wymieniłabym od razu. Później zrobisz zakupy i okaże się, że za nie nie zapłacisz :)
- Dołączył: 2011-07-23
- Miasto: Szczecin
- Liczba postów: 435
21 stycznia 2012, 16:58
Z PKO właśnie uciekłam, BZ WBK i jak narazie większość moich znajomych sobie chwali. Nic pójdę w poniedziałek mam nadzieję że nie będzie żadnych problemów :)