Temat: Biuro Podróży OK Services - opinie

Witam, w sobotę wyjeżdżam z tego biura na wakacje do Bułgarii. Im bliżej wyjazdu tym mam więcej wątpliwości jak przeglądam fora i opinie na ich temat... ;/ czy ktoś z Was może jechał gdzieś za ich pośrednictwem? bardzo proszę o opinie:)
Byłam trzy lata temu z nimi w Chorwacji i nie było żadnych problemów, ale wiem, że opinie na forach nie są pozytywne. Ja myślę, że oni mają fajne ceny, ale za to ktoś, kto spodziewa się cudów na pewno się rozczaruje.
dlaczego nie wybralas biura znanego i cieszacego sie dobra opinia ..bulgarja jest tania ....ale luksusy tam nie ma zalezy po co kto na wczasy jedzie ...bo jak sylszy sie w wodzie co ludzie gadaja to az mi ich szkoda ze na wczasy jada ...po 2 sprzataczka nie sprzata slolow ktore sa zawalone brudymi szklankami o tym nie wile osob wie ...sprzatczka sprzata tylko te powierzchnie ktora nie sa zastawone prywatnymi rzeczami aby jej nikt nie posadzilo o kradzierz
Pasek wagi
Ja z nimi  byłam w Grecji, co prawda kilka lat temu, ale nie miałam zastrzeżeń żadnych.
nie chodzi mi o to, ze wymagam luksusów za te pieniądze, które zapłaciłam. chodzi mi o to, że podobno są problemy z zakwaterowaniem w hotelu, który się wybrało, z pokojami (nie w sensie czystości itd ale w sensie takim, żeby się dostać z tymi osobami, z którymi się jedzie, np mąż, dziecko, chłopak koleżanka). głównie chodzi mi o sprawy organizacyjne, a nie o to, czy w pokoju mogę skakać, biegać i robić fikołki czy mam tylko miejsce żeby przejść.
Właśnie dziś do publicznej informacji została podana wiadomość o upadłości Biura Podróży AQUAMARIS. Proszę zatem pamiętać o jednym bardzo ważnym fakcie... Właścicielami BP Ok Services Travel są te same panie, co BP AQUAMARIS. Nie przypadkowo piszę "panie" z małej litery. Do Pań przez duże "P" im baaardzo daleko, a do Dam jak stąd przez cały wszechświat i z powrotem. Wiem, bo poznałem. Wiem również jak funkcjonuje BP OK, które raczej nie jest OK. Klientów traktuje się tam jak bydło. Im więcej upchniemy ich do autokarów i hotelików, tym lepiej. Taką kierują się dewizą. Zupełnie nie liczy się jakość i profesjonalne podejście do biznesu. Piloci, rezydenci niekiedy nawet firmy przewozowe są wybierani w maju, czyli można powiedzieć na kilka tygodni przed pełnią sezonu. Jak w takim krótkim czasie można sprawdzić danego człowieka, daną firmę...? Piloci i rezydenci, którzy współpracowali z OK Services Travel rok wcześniej w niewielkim odsetku procentowym, decydują się na współpracę rok później. Powodów jest wiele w wyniku których tak się dzieje. Marne stawki, nie wypłacanie pensji na czas lub w ogóle, ciągłe użeranie się z niezadowolonymi klientami. Pewnie można od tego wszystkiego oszaleć. Pani Prezes jest niezadowolona, gdy do Biura OK wpłynie reklamacja. Zgodnie z prawem trzeba na każdą odpowiedzieć. Zrobić taką retrospekcję i wyłowić gdzie był błąd. No, ale BP OK wpadło na pomysł, aby reklamacji w roku 2012 nie przyjmować, bo po co tracić na takie duperele czas... Klient nasz Pan...? Hmm....? Tak nasz Pan, ale tylko do chwili wpłacenia pieniędzy na konto. Później niech się dzieje wola nieba. Wiadomo nikt nie jest święty. Klienci też mają swoje dziwne widzi misie. Jednak bez przesady. Wracając do początku mojego wywodu - "proszę zatem pamiętać o jednym bardzo ważnym fakcie... Właścicielami BP Ok Services Travel są te same panie, co BP AQUAMARIS." Pomyśl więc czytelniku logicznie, czy BP OK Services Travel jest godne zaufania i czy ma niezachwianą kondycję finansową...? Tak oni przewożą klientów tylko autokarami, ale czy AQUAMARIS upadło tylko i wyłącznie, że to samo stało się z Air Poland wcześniej...? Nie urodziłeś się przecież wczoraj :-)

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.