- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
niedziela, 14:08
Witam, pisze pracę mgr na temat funkcjonowania dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w szkole. Będę robiła ankietę, mam już sporo pytań, ale potrzebuje świeżego spojrzenia na ten temat, bo pewnie coś pominęłam, a niestety promotor nas zlewa. Może wam coś przychodzi do głowy? Nie pisze jakie mam, więc pewnie będą się powtarzać, ale to nic.
niedziela, 14:46
1. W jaki sposób na kontakty rówieśnicze wpłynęło funkcjonowanie w rodzinie dysfunkcyjnej?
A. Trudności w zawieraniu satysfakcjonujących relacji rówieśniczych.
B. Poczucie własnej niższości w stosunku do rówieśników.
C. Brak wiary w możliwość zawarcia przyjaźni.
D. Wszystkie wyżej wymienione odpowiedzi.
Inne...
2. Na rozwój, których kompetencji miało największy wpływ wychowanie w rodzinie dysfunkcyjnej:
A. Kompetencji poznawczych ( wiedza, nauka nowych rzeczy, doświadczenia).
B. Kompetencji społecznych ( problemy rówieśnicze, brak wiary we własne siły).
C. Kompetencji emocjonalnych ( problemy z samooceną i okazywaniem emocji).
3. Czy wychowanie w rodzinie dysfunkcyjnej było zapalnkiem do zachowań autodestrukcyjnych:
A. Nie
B. Tak, jakich...
- samookaleczania,
- problemy z kontrolą i regulacją emocji ( uderzanie w stresie w głowę, inne części ciała),
- niekontrolowane ruchy ciała, zachowania kompulsywne.
Edytowany przez Laura2014 niedziela, 14:47
niedziela, 15:29
1. W jaki sposób na kontakty rówieśnicze wpłynęło funkcjonowanie w rodzinie dysfunkcyjnej?
A. Trudności w zawieraniu satysfakcjonujących relacji rówieśniczych.
B. Poczucie własnej niższości w stosunku do rówieśników.
C. Brak wiary w możliwość zawarcia przyjaźni.
D. Wszystkie wyżej wymienione odpowiedzi.
Inne...
2. Na rozwój, których kompetencji miało największy wpływ wychowanie w rodzinie dysfunkcyjnej:
A. Kompetencji poznawczych ( wiedza, nauka nowych rzeczy, doświadczenia).
B. Kompetencji społecznych ( problemy rówieśnicze, brak wiary we własne siły).
C. Kompetencji emocjonalnych ( problemy z samooceną i okazywaniem emocji).
3. Czy wychowanie w rodzinie dysfunkcyjnej było zapalnkiem do zachowań autodestrukcyjnych:
A. Nie
B. Tak, jakich...
- samookaleczania,
- problemy z kontrolą i regulacją emocji ( uderzanie w stresie w głowę, inne części ciała),
- niekontrolowane ruchy ciała, zachowania kompulsywne.
dziękuję, na Ciebie jak zawsze można liczyć.
niedziela, 20:31
może kwestia materialna takich dzieci (strój, posiadanie lub brak różnych przedmiotów ważnych w życiu dziecka czy nastolatka) na tle tych z rodzin "normalnych"
niedziela, 20:48
może kwestia materialna takich dzieci (strój, posiadanie lub brak różnych przedmiotów ważnych w życiu dziecka czy nastolatka) na tle tych z rodzin "normalnych"
Świetny pomysł. Może tak:
Czego brak w kwestii materialnej najbardziej odczułeś/aś wychowując się w rodzinie dysfunkcyjnej:
A. Świeżej, czystej, nowej odzieży,
B. Elektroniki , dostępu do internetu, środku transportu,
C. Przedmiotów higienicznych, pierwszej potrzeby, akcesoriów szkolnych.,
D. Wszystkie powyżej.
niedziela, 21:20
Dziękuję