Temat: Czy komuś jeszcze nie działa pamiętnik?

Cześć wszystkim! Jestem Wesenira i dużo się dzieje w moim życiu. W końcu doszłam z nim do ładu i  zaczynam się ogarniać. Po wielu latach życia w otyłości wychodzę na prostą. Postanowiłam założyć tu konto i dzielić się z Wami odkrywaniem życia na nowo z zdrowym podejściem do jedzenia. 😁👍
Problem jest w tym, że mój pamiętnik jest ustawiony jako: "Tylko dla mnie" i nie mogę tego zmienić już ponad miesiąc... 

Pierwsze konto założyłam ponad miesiąc temu i problem był identyczny. Kupiłam premium (myślałam, że to coś pomoże) i czekałam kilkanaście dni i nic.
Pamiętnik prywatny - nic nie mogę zrobić. Napisałam do supportu vitalii i dostałam odpowiedz, że pracują nad naprawą tego błędu z pamiętnikiem. 
Minęło sporo czasu i nic się nie zmieniło, więc wkurzona usunęłam konto i stwierdziłam, że trudno - będę pisała pamiętnik prywatnie i tyle.

Jednak wciąż wchodziłam na Vitalię i czytałam wasze pamiętniki, które mnie motywują. Postanowiłam podjąc próbę nr dwa, bo minęło już sporo czasu i myślałam, że dawno ten błąd jest naprawiony. 
Jak widać poniżej nie...  Nie mogę zaznaczyć innej opcji niż ta zaznaczona. Minęło kila dni i nadal jest to samo. Czy naprawienie tak podstawowego błędu może trwać już prawie miesiąc? Nie wiem czy czekać. ( póki mam wenę. 🤪)

Czy ktoś jeszcze z Was miał taki problem i został on naprawiony? + Czy istnieje w ogóle w Polsce jakiś inny serwis z możliwością prowadzenia prywatnego pamiętnika o tematyce zdrowia, odchudzania się, diety itp? 

Pozdrawiam. 🌈

Hej, miałam ten sam problem i naprawili mój pamiętnik, czekałam parę tygodni. 

Upominałam się parę razy. Nie płacę subskrypcji.

Jakby ktoś miał podobny lub identyczny problem, to wystarczy napisać do supportu Vitalii i poprosić aby ręcznie włączyli pamiętnik jako publiczny.

Udało się za drugim razem. Dziękuje!

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.