- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
26 maja 2024, 15:53
Cześć wszystkim! Jestem Wesenira i dużo się dzieje w moim życiu. W końcu doszłam z nim do ładu i zaczynam się ogarniać. Po wielu latach życia w otyłości wychodzę na prostą. Postanowiłam założyć tu konto i dzielić się z Wami odkrywaniem życia na nowo z zdrowym podejściem do jedzenia. 😁👍
Problem jest w tym, że mój pamiętnik jest ustawiony jako: "Tylko dla mnie" i nie mogę tego zmienić już ponad miesiąc...
Pierwsze konto założyłam ponad miesiąc temu i problem był identyczny. Kupiłam premium (myślałam, że to coś pomoże) i czekałam kilkanaście dni i nic.
Pamiętnik prywatny - nic nie mogę zrobić. Napisałam do supportu vitalii i dostałam odpowiedz, że pracują nad naprawą tego błędu z pamiętnikiem.
Minęło sporo czasu i nic się nie zmieniło, więc wkurzona usunęłam konto i stwierdziłam, że trudno - będę pisała pamiętnik prywatnie i tyle.
Jednak wciąż wchodziłam na Vitalię i czytałam wasze pamiętniki, które mnie motywują. Postanowiłam podjąc próbę nr dwa, bo minęło już sporo czasu i myślałam, że dawno ten błąd jest naprawiony.
Jak widać poniżej nie... Nie mogę zaznaczyć innej opcji niż ta zaznaczona. Minęło kila dni i nadal jest to samo. Czy naprawienie tak podstawowego błędu może trwać już prawie miesiąc? Nie wiem czy czekać. ( póki mam wenę. 🤪)
Czy ktoś jeszcze z Was miał taki problem i został on naprawiony? + Czy istnieje w ogóle w Polsce jakiś inny serwis z możliwością prowadzenia prywatnego pamiętnika o tematyce zdrowia, odchudzania się, diety itp?
Pozdrawiam. 🌈
26 maja 2024, 23:14
Hej, miałam ten sam problem i naprawili mój pamiętnik, czekałam parę tygodni.
Upominałam się parę razy. Nie płacę subskrypcji.
Edytowany przez czerwona_kuropatwa 26 maja 2024, 23:36