Temat: Na infolinii banku wprowadzili mnie w błąd. Czy mogę coś z tym zrobić?

Załozyłam sobie lokate. Powiedziano mi ze po miesiacu odnowi się ona na taki sam procent. A odnowiła się na procent o 60% niższy. Czy mogę gdzieś to reklamować? Nie chce już pieniedzy trzymać na tej lokacie skoro procent taki niski, a w chwili obecnej nie moge przez miesiąć ruszać pieniedzy  by nc nie stracić.

czeresniowysad napisał(a):

Załozyłam sobie lokate. Powiedziano mi ze po miesiacu odnowi się ona na taki sam procent. A odnowiła się na procent o 60% niższy. Czy mogę gdzieś to reklamować? Nie chce już pieniedzy trzymać na tej lokacie skoro procent taki niski, a w chwili obecnej nie moge przez miesiąć ruszać pieniedzy  by nc nie stracić.

Dodam tylko ze nie byla to infolinia tylkorozmowa video- bank Santander.

taka rozmowa musiala byc "podsumowana" wysylka odpowiednich dokumentow, ew na stronie banku po zalogowaniu takie dokumenty byly - umowa lokaty terminowej czy cos w tym stylu. Zanim zrobisz burze, poszukaj tych dokumentow i sprawdz co tam jest napisane. Raczej malo prawdopodobne zeby kolejna lokata byla rownie dobrze oprocentowana jak ta pierwsza - takie dzikie czasy mamy.

Pasek wagi

Galadriela30 napisał(a):

taka rozmowa musiala byc "podsumowana" wysylka odpowiednich dokumentow, ew na stronie banku po zalogowaniu takie dokumenty byly - umowa lokaty terminowej czy cos w tym stylu. Zanim zrobisz burze, poszukaj tych dokumentow i sprawdz co tam jest napisane. Raczej malo prawdopodobne zeby kolejna lokata byla rownie dobrze oprocentowana jak ta pierwsza - takie dzikie czasy mamy.

Ona była na miesiąc. Z zyskiem X%. Była odnawialna. Pytałam czy moge ja odnawiac i bede miala taki sam zysk-powiedzieli ze tak.

A to nie jest tak że jakbyś ruszyła teraz kasę to przepadnie ci tylko zysk z drugiego miesiąca a z pierwszego nie bo jednak to odnowienie a nie np 3 miesięczna ciągła lokata? Jeśli to słaba kasa to bym wyjęła. Ale się upewnij najpierw. Jeśli jednak musisz zostawić to zostaw. To tylko miesiąc a nie pół roku czy rok więc wielkiej tragedii nie ma. Natomiast jeśli męczy cię sam fakt że wprowadzono cię w błąd to możesz zadzwonić na infolinię i zgłosić. Oni na bank te rozmowy mają nagrane i są w stanie sprawdzić. Pytanie tylko czy to celowy błąd jednego pracownika czy tez może polityka firmy aby za wszelką cenę mamić ludzi i w efekcie nic nie zyskasz bo nagrania mają oni i nie muszą Ci ich udostępnić. 

Pasek wagi

czeresniowysad napisał(a):

Galadriela30 napisał(a):

taka rozmowa musiala byc "podsumowana" wysylka odpowiednich dokumentow, ew na stronie banku po zalogowaniu takie dokumenty byly - umowa lokaty terminowej czy cos w tym stylu. Zanim zrobisz burze, poszukaj tych dokumentow i sprawdz co tam jest napisane. Raczej malo prawdopodobne zeby kolejna lokata byla rownie dobrze oprocentowana jak ta pierwsza - takie dzikie czasy mamy.

Ona była na miesiąc. Z zyskiem X%. Była odnawialna. Pytałam czy moge ja odnawiac i bede miala taki sam zysk-powiedzieli ze tak.

Ale wiesz, że to jest zysk w skali roku? Może na tym polega problem?

też bym sprawdziła czy nie ma nagrania, znajoma tak miała i że względu na nagranie musieli dać jej takie warunki jak były powiedziane 

Czy to była lokata mobilna na 8%? Można ją szybko zlikwidować i wypłacić wartość nominalną z odsetkami za pierwszy miesiąc, nie trzeba czekać kolejnego miesiąca.

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.