Temat: Wymiana produktu, czyli prawa konsumenckie

Jakąś godzinę temu wróciłam z zakupów i dopiero teraz postanowiłam wypróbować nowo zakupioną szminkę.
Niestety jest to niemożliwe - opakowanie jest uszkodzone i się nie wykręca. :/

Normalnie każdy poszedłby wymienić taki produkt, jednak ja nie zwróciłam uwagi, że ekspedienta nie raczyła mi  wydać rachunku.. Tak..
I tu moje pytanie: czy wymienią mi produkt bez rachunku, czy jest to raczej żmudna nadzieja? 
zależy od sklepu. ale ciekawe jak im to udowodnisz...wątpie w to. ale warto się przejść i zapytać
oj wydaje mi sie, ze nie wymienia
Pasek wagi
nie ma takiej mozliwosci...bez rachunku czy tez faktury sie nie da....przykro mi trzeba sprawdzac....smutna prawda...
Pasek wagi
Moim zdaniem, nie wymienią.

ostatnio moja mama - gapa kupiła w rossmanie zły fluid xd było takie samo opakowanie tylko co innego tam pisalo ;\

No i wyrzuciła rachunek bo byla pewna ze to ten.

Jak zaczelam sie nim malowac zauważyłam ze jest pomarańczowy o.O no i sie wydało .

Mowiłam jej że napewno nie wymienią bo takie cos jest w każdym sklepie ; p no ale poszła dla pewności.

Babka z kasy zawołała kierowniczke no i ona jej powiedziala ze tak nie moze zrobic, no ale mama zaczela tlumaczyc ze jej zrobilam prezent pod choinke i kupiłam nie taki xD

No i sie babka wkoncu zlitowała i wymieniła :D:D:D:

 

Ale bardzo mało sie tak zdarza, żeby wymieniali ;/

Zawsze można spróbowac :>

Nawet jakbyś posiadała rachunek, to myślę, że byłyby duże problemy z wymianą.
Nie masz paragonu więc raczej trudno będzie to udowodnić, zawsze można spróbować powołując się na jakość jaką daje producent.

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.