Temat: Sandbella

Czy któraś z Was kupowała ciuchy online ze sklepu Sandbella? 

Ceny mają niskie, ale zastanawiam się, jak z faktyczną jakością i ze zwrotami - siedziba jest w Wielkiej Brytanii, na stronie nie ma podanego polskiego adresu do zwrotu, a nie uśmiechałoby mi się płacenie  dużych pieniędzy za przesyłkę zwrotną (szczególnie, że koszt przesyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący).

Pasek wagi

Kupilam ciuszki z Sandbella i cisza. Nikt mnie nie powiadamia o wysyłce.. 

Wiecie co, jestem trochę zasmucona faktem, że ten temat dobił już sześciu stron i wciąż od czasu do czasu wpisują się tu kolejni poszkodowani klienci... 

Nie zamawiajcie towarów z jakiś podejrzanych stron, sprawdzajcie źródło, czytajcie opinie w internecie - u mnie to podstawa zanim cokolwiek zakupię online. To naprawdę niewiele, a może ochronić nas przed utratą kasy czy jakimś grubszym oszustwem.

Pasek wagi

Zmotywowany emocjami żony dotyczącymi sukienki postanowiłem dokonać zakupu w firmie Sandbella. Na realizację czekałem 42 dni.przyszło ,,coś" o zupełnie innym wyglądzie i fatalnie wykonane jakościowo. Na moje maile dot. nie zrealizowania umowy odpowiedziano mi że zwrócą mi część pieniędzy, ale po odesłaniu przesyłki do Chin. Brak informacji na stronie,że jest to towar z Chin. Informacja o dostawie w ciągu 5 dni wręcz sugeruje, że firma działa lokalnie. Mój błąd. Pierwszy raz nie sprawdziłem opinii o firmie. Ostrzegam. nie liczcie na to, że Was potraktują w tej firmie inaczej i wyjątkowo i nie zostaniecie oszukane. Firma z założenia oszukuje. Oszustwo - termin dostawy nie 5 ale 42dni. Oszustwo - brak informacji o produkcie chińskim. Oszustwo - towar nie ten, który zamówiłem. Oszustwo - brak możliwości reklamacji. Oszustwo- nie zwrócone pieniądze. I jeszcze całkowita bezkarność. Czego jeszcze potrzeba aby Panie zrezygnowały z zakupów w tej firmie? Proszę o odpowiedź, czy ktoś podejmował kroki prawne przeciwko firmie Sandbella i jakie ?

A jak ze zwrotem kasy,bo zapłaciłam i odrazu napisałam o zwrot kasy,bo poczytałam opinie jestem załamana 

Użytkownik4244317 napisał(a):

tak kupowaliśmy ale to jest jakieś oszustwo ubrania idą z chin, lepiej kupić na aliexpress o wiele taniej ci sami dostawcy. sandbella wprowadza w błąd piszą zanim zapłacisz dostawa 2-5 dni roboczych po zapłaceniu dostajesz link z przesyłką okazuje się 38-42dni na dostawę, po napisaniu reklamacji powołują się na regulamin wewnętrzny że dostawa 7-14 dni, wygląda na przekręt. my zgłaszamy sprawę w UK na policję nie możemy odzyskać kasy kontaktu brak gwarancji zwrotu kasy brak

Hej. jak się skończyła Twoja sprawa?

Użytkownik4674042 napisał(a):

Kupilam ciuszki z Sandbella i cisza. Nikt mnie nie powiadamia o wysyłce.. 

Hej. I jak? Zróbmy pozew zbiorowy, jest masa oszukanych ludzi

Użytkownik4679204 napisał(a):

Zmotywowany emocjami żony dotyczącymi sukienki postanowiłem dokonać zakupu w firmie Sandbella. Na realizację czekałem 42 dni.przyszło ,,coś" o zupełnie innym wyglądzie i fatalnie wykonane jakościowo. Na moje maile dot. nie zrealizowania umowy odpowiedziano mi że zwrócą mi część pieniędzy, ale po odesłaniu przesyłki do Chin. Brak informacji na stronie,że jest to towar z Chin. Informacja o dostawie w ciągu 5 dni wręcz sugeruje, że firma działa lokalnie. Mój błąd. Pierwszy raz nie sprawdziłem opinii o firmie. Ostrzegam. nie liczcie na to, że Was potraktują w tej firmie inaczej i wyjątkowo i nie zostaniecie oszukane. Firma z założenia oszukuje. Oszustwo - termin dostawy nie 5 ale 42dni. Oszustwo - brak informacji o produkcie chińskim. Oszustwo - towar nie ten, który zamówiłem. Oszustwo - brak możliwości reklamacji. Oszustwo- nie zwrócone pieniądze. I jeszcze całkowita bezkarność. Czego jeszcze potrzeba aby Panie zrezygnowały z zakupów w tej firmie? Proszę o odpowiedź, czy ktoś podejmował kroki prawne przeciwko firmie Sandbella i jakie ?

Hej. Ja chcę zrobić pozew zbiorowy bo mam kontakt do wielu poszkodowanych ze strony Ceneo-opinie o Sandbella

Aga01081984 napisał(a):

A jak ze zwrotem kasy,bo zapłaciłam i odrazu napisałam o zwrot kasy,bo poczytałam opinie jestem załamana 

Hej. Robimy pozew zbiorowy

doperfekcjii napisał(a):

Ja rozważam wystosowanie pozwu dotyczącego praktyk tego sklepu. Jeśli ktoś również jest zainteresowany, poproszę o informację na maila: aga9010@vp.pl

Hej. Napisałam do Ciebie email już parę dni temu i nic. Ja też chcę dołączyć do pozwu zbiorowego.

Użytkownik4568300 napisał(a):

Badziew jednym słowem rodem z budki od chińczyka na bazarku, gorsze milion razy jak z sieciówek

Robimy pozew zbiorowy

© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.