hej!!
dzisiaj z innej beczki....nie o odchudzaniu....
mam do napisania list zażaleniowy....niestety mój angielski jest krytyczny ...jednak spróbowałam coś wytworzyć.....proszę o sprawdzenie,ewentualnie poprawienie .....z góry dziękuje
I writing to you in connection wiht to my visit at your hotel"WIKTORIA".I have been on sunday 12 of December in London.
I want to express my strong dissatisfaction with your service.When I returned in Hotel,in my room were charwoman.This is inadmissible!!!Who indulge she gone at my room???
Than weiter gone with lunch he waterd my coffee!!This is unacceptable!!
I gone the reception in order that cleared up bat remained deride.
I am disappointed with your service.I hope that such a situation will not heppen again.I demend full refund of costs J made.If you will not repay me I will be forced to continue this matter.By going to the institutions dealing with cases like this.
- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
© Fitatu 2005-24. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
marleninka
18 października 2008, 09:13książeczkę możesz zobaczyć w moim najnowszym wpisie - naprawdę ją polecam :) a z angielskim się niestety pożegnałam z końcem studiów :(( pozdrawiam :*
czarrnaa
17 października 2008, 23:18a nieee angielski nie dla mnie przynajmniej narazie ;P a tak wogole to pamietasz mnie jeszcze? :D
Victoria69
17 października 2008, 20:31Nie mogłaś wiedzieć
Victoria69
17 października 2008, 17:00Tylko, że.....jego już nie ma na tym świecie:((
mala0mi
16 października 2008, 19:38Mój angielski też jest krytyczny. Kolacji nie jem (przynajmniej tak sobie postanowiłam) bo to właśnie po niej najwięcej mi się odkłada. Fakt,faktem, dzisiejszy dzień był w pewnym sensie sukcesem. byle było takich więcej ;) Pozdrawiam gorąco. Trzymaj się ;D
alex1987
16 października 2008, 19:38ee.. oczywiście later a nie laiter :)
alex1987
16 października 2008, 19:37I am writing to you in order to complain about my stay at your hotel"WIKTORIA", which took place on 12th of December, in London. I want to express my strong dissatisfaction with your service.When I returned to the Hotel,there was a charwoman in my room.I found this situation inadmissible!Who allowed her to go into my room?? Laiter on, a waiter carrying my lunch spilled coffee all over me. I went to the reception to ask for some help with cleaning this up, but I was derided. I am disappointed with your service.I hope that such a situation will not happen again.I demand full refund of costs which I beared.In case of your not compensating me, I will be forced to report the case to the proper institutions.