Co 2 tygodnie otrzymasz:
Dodatkowo gratis dostaniesz:

Dołącz do elity autorów współtworzących nasz serwis.
Pochwal się swoją wiedzą i zdolnościami pisarskimi.
Za każdy opublikowany artykuł otrzymasz 20 punktów Vita-aktywności.
Pokaż: Najnowsze Najczęściej komentowane Najwyżej oceniane




Ocena:
25 lipca 2011, Komentarzy: 39
Brokuły i inne warzywa kapustne zawierają związek o nazwie sulforafan. Badania wykonane w Stanach Zjednoczonych sugerują, że może być czynnikiem...




Ocena:
8 sierpnia 2011, Komentarzy: 60
Jajka to doskonałe źródło białka, witamin, składników mineralnych, lecytyny. Jak donoszą badania naukowców z University of Alberta mają również...




Ocena:
12 sierpnia 2011, Komentarzy: 35
Okazuje się, że orzechy mogą mieć korzystny wpływ na glikemię oraz lipidogram osób cierpiących na cukrzyce typu 2. Naukowcy z University of Toronto...




Ocena:
13 września 2010, Komentarzy: 55
Zawarty w grejpfrucie flawonoid ? neringenina ? może prowokować wątrobę do rozkładania tłuszczu poprzez zwiększanie wrażliwości na insulina,...




Ocena:
29 października 2010, Komentarzy: 22
Profesor Wolf-Dietrich Hardt z Zurichu badając zainfekowane salmonellą myszy zauważył, że pomimo prawidłowo działającego układu odpornościowego,...




Ocena:
4 kwietnia 2011, Komentarzy: 24
Badacze donoszą, że wysoki poziom ?dobrego? cholesterolu HDL wydaje się zmniejszać ryzyko raka jelita grubego. Naukowcy opierali się na uczestnikach...




Ocena:
13 kwietnia 2011, Komentarzy: 18
W badaniu zaobserwowano, iż pacjenci z niedawno zdiagnozowaną chorobą Parkinsona mają niedobór witaminy D, jednakże stężenie witaminy nie spada...




Ocena:
18 kwietnia 2011, Komentarzy: 39
Badania naukowców z Oxford University i Institute for Social and Economic Research, Essex University wykazują, że karmienie noworodków piersią...