Co 2 tygodnie otrzymasz:
Dodatkowo gratis dostaniesz:

Dołącz do elity autorów współtworzących nasz serwis.
Pochwal się swoją wiedzą i zdolnościami pisarskimi.
Za każdy opublikowany artykuł otrzymasz 20 punktów Vita-aktywności.
Pokaż: Najnowsze Najczęściej komentowane Najwyżej oceniane




Ocena:
9 listopada 2011, Komentarzy: 63
FAKT: Spożycie błonnika powinno być wysokie (20-40 g dziennie). Ilość tą jednak można zaspokoić produktami żywnościowymi. Nie ma konieczności...




Ocena:
7 listopada 2011, Komentarzy: 31
Prof. Bahram H. Arjmandi z Uniwersytetu Stanowego Florydy odkrył, że spożywanie suszonych śliwek może zapobiec złamaniom kości i osteoporozie....




Ocena:
4 listopada 2011, Komentarzy: 35
Na dorocznym kongresie European Respiratory Society w Amsterdamie, zespół duńskich badaczy zaprezentował wyniki badań, według których picie...




Ocena:
2 listopada 2011, Komentarzy: 29
Zespół dr Slavko Komarnytsky?ego na Uniwersytecie Stanowym w Północnej Karolinie wykazał, że gorczyca pozytywnie wpływa na rozwój mięśni. Zawarty...




Ocena:
31 października 2011, Komentarzy: 64
Jaki masz sposób na zły nastrój? Wiele osób zapewne wymieni lody, ciastka czekoladowe czy też makaron z serem. W badaniu opublikowanym w Journal of...




Ocena:
28 października 2011, Komentarzy: 57
Jeden drink dziennie w przypadku kobiet w średnim wieku, ma lepszy wpływ na zdrowie niż unikanie alkoholu czy też spożywanie jego większych...




Ocena:
26 października 2011, Komentarzy: 74
FAKT: Ogórek zawiera enzym ? askorbinazę ? który rozkłada witaminę C. Jeśli więc w danej potrawie zależy Tobie na dużej zawartości witaminy C,...




Ocena:
21 października 2011, Komentarzy: 18
Jak donoszą badania, osoby przyjmujące doustne sterydy są dwukrotnie bardziej narażone na niedobór witaminy D, niż ogół populacji. Przeanalizowano...