Temat: Luteina 50 a wzrost masy ciała.

w.tierieszkowa

18 marca 2010, 11:45 (List #1)
(podobny temat już jest na forum, natomiast jest tak chaotyczny, że chciałam zapytać raz jeszcze)

Powitać :],
mam 22 lata i odchudzam się od początku listopada, zrzuciłam ponad 30 kg, ale niestety zatrzymała mi się miesiączka. Dziś byłam u ginekologa, który zapisał mi Luteinę 50, tabletki podjęzykowe. W ulotce informacyjnej, dołączonej do leku, jest wzmianka o możliwości wystąpienia wahań masy ciała. Z tego co czytałam, jeżeli waga wzrasta, jest to kwestia zatrzymania się wody w organizmie. Tabletki naturalnie zażywała będę, ale trochę się boję, że starania, które w końcu przyniosły skutek, pójdą na marne. Czy któraś z Was, brała ten lek i może się wypowiedzieć? Jeżeli woda w organizmie faktycznie się zbierała to czy piłyście jakieś zioła moczopędne, leki bez recepty, wspomagające siusianie? I czy pomogły.

Pozdrawiam :]


Misja Bikini
  • kg
  • kg
  • cm
Misja Bikini
BMI
0.00

...Asia...

Dołączył: 2010-02-24

Miasto: Kraków

Listów: 904

18 marca 2010, 11:59 (List #2)
czyli prze 4 i pół miesiaca zrzuciałś 30 kg to gdzies niecałe 20 tygodni, wiec chudłas 1,5 kg na tydzien....mhhh i zatrzymał ci sie okres, a napisz czy teraz wazysz 100 kg  tak jak w pamietniku????????? czy 70?????  ja bym na Twoim miejscu oczywiscie brała te tabletki bo rozumiem ze maja one wywołąc okres wiec komniecznie je bierz skoro nie masz okresu, a od jak dawna nie masz okresu?? bo jesli z 2 m-c to moze okres pojawiłby sie sam z siebie gdy organizm dojdzie do siebie po takim szoku spadku wagi....  a zeby w woda w organizmie sie niezatrzymywałą to moim zdaniem najlepiej jest pic....wode :-)  a gdy woda zatrzymuje sie podczas okresu to przeczekac okres o tez pic wode, tak mi powiedziałą dietetyczka----im wiecje pijesz tym mniej ci sie wody zatrzymuje
Początkowa sylwetka Mój cel

smerfetka180

18 marca 2010, 12:00 (List #3)
noo ja mialam znaczne wahanie ale przede wszystkim nastroju... no i mialam podobna sytuacje jak ty... ja schudlam 10 kg i zatrzymal mi sie okres... w momencie brania luteiny mialam wzmozony apetyt no i czulam sie troszke napompowana woda...przytylam...ale nie wiem czy to przez te tabletki bo bralam jescze inne... u mnie problem byl troszke bardziej rozlegly, wiec musialam wybrac figura albo dzidzius kiedys tam w przyszlosci... nie mialam zadnych problemow.... a teraz wraam powoli do swojej wagi....

smerfetka180

18 marca 2010, 12:01 Edytowane przez smerfetka180 18 marca 2010, 12:02 (List #4)
noo a co jest na zatrzymanie wody w organizmie... to tak jak napisala poprzedniczka... wlasnie woda :)

akacja40

Dołączył: 2006-04-21

Miasto: Słupsk

Listów: 111

18 marca 2010, 12:14 Edytowane przez akacja40 18 marca 2010, 12:17 (List #5)

proponuję koktajl witaminowy: sok pomidorowy , seler naciowy, jabłko oraz czerwoną herbatę Puerh

bardzo dobrze działają odwadniająco. Oczywiście to między posiłkami.

Pasek wagi

Sserek

18 marca 2010, 12:36 (List #6)
Wcale się od tego nie tyje

petronelka76

19 sierpnia 2013, 15:39 (List #7)
to nie prawda że się tyje po luteinie ponieważ ja waże 42 kg i tyle ważyłam przed więc nie wiem kto ci takich bzdur naopowiadał