Temat: Luteina a tycie

Dyska7

13 września 2011, 08:13 (List #1)
Hej. Czy któraś z Was może mi powiedzieć czy po Luteinie przybierałyście na wadze ? Ja jakieś 1,5 roku temu brałam i przytyłam ;/ Ale czy tak musi być zawsze? Nie wiem co mam robić ;/ Od jutra muszę brać na regulację miesiączki a to w mojej diecie mi wcale nie pomoże pewnie :(

waleczna18stka

13 września 2011, 08:19 (List #2)
Ja nie przytyłam

naomi777

Dołączył: 2010-10-05

Miasto: Radom

Listów: 489

13 września 2011, 08:23 (List #3)
Ja tez ponad tydzien tamu zadawałam na forum to samo pytanie, dostałam luteine na siedem dni ,po czym w tydzien po skonczeniu mialam dostac okresu , u mnie pojawil sie w piatym dniu zażywania ,nie przytyłam byłam na diecie i mam wrażenie że szybciej schudłam ,no chyba że to zasługa przyjscia miesiaczki . Jak długo masz ja brac?
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

Dyska7

13 września 2011, 08:31 (List #4)
Mam ją brać tydzień. ale boję się, że będę musiała dłużej, bo kiedyś też ją brałam i nie dostałam okresu. Po czym lekarz przepisał mi jeszcze inne leki - Parlodel - masakra jakaś to była - źle się po nich czułam i przybrałam sporo na wadze ;/

tluscioszek1990

13 września 2011, 09:35 (List #5)
po luteinie się nie tyje.

xxxmiaxxx

Dołączył: 2011-06-18

Miasto: Lublin

Listów: 183

13 września 2011, 09:39 (List #6)
> Mam ją brać tydzień. ale boję się, że będę musiała
> dłużej, bo kiedyś też ją brałam i nie dostałam
> okresu. Po czym lekarz przepisał mi jeszcze inne
> leki - Parlodel - masakra jakaś to była - źle się
> po nich czułam i przybrałam sporo na wadze ;/
Widocznie miałaś źle dobrane leki. Rozmawiałam ostatnio z ginekologiem. (Zmieniłam zresztą gin. teraz jeżdżę prywatnie). Pierwszy ginekolog przepisał mi luteinę na brak okresu ale nie pomogło nic. Miesiączki nie dostałam. Kiedy poszłam do obecnej pani gin od razu miałam zrobione USG jajników. No i wyszło że praktycznie nie pracują ;(. Schudłam sporo bo ponad 20 kg ale ja zawsze miałam problemy z miesiączkami. Jak pani gin słusznie zauważyła może to być spowodowane również tym że przez długi długi czas brałam sterydy - rozpoznaną miałam astmę oskrzelową- czyli powodem zatrzymania miesiączki nie było tylko moje odchudzanie - przynajmniej nie miało one bezpośredniego wpływu. Dostałam silne leki hormonalne przepisywane zwykle kobietom w wieku menopauzy ;(((. Moje pytanie od razu brzmiało czy po nich przytyję - stwierdziła że nie ma takiej opcji. Ale kazała mi wejść na wagę i stwierdziła że ważę troszkę przy mało chociaż bmi mam jak najbardziej w normie. Kazała mi przytyć ok 2 - 3 kg. Teraz jako że jestem w połowie 'wegetarianką' no już teraz w połowie muszę wciskać w siebie chociaż kurczaka lub ryby codziennie ;( ale cuż. Narazie przez te leki nie zauważyłam żebym jakoś przytyła ale i nie chudnę. Zresztą dalsze odchudzanie mam na razie z głowy. Jestem na stabilizacji. Ważę się co dwa dni żeby mieć wszystko pod kontrolą. No i cuż czekam na miesiączkę. Tak że dziewczyny z tego co wiem tabletki same w sobie nie powodują tycia tylko mogą wzmagać apetyt ale wtedy trzeba się kontrolować - tyle nam pozostaje. Pozdrawiam i powodzenia
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

daga4

Dołączył: 2008-12-22

Miasto: Toruń

Listów: 1

7 lutego 2012, 19:01 (List #7)
hej ale 20kg schudlas biorac luteine?? i jesli mozesz napisz nazwe leku tego drugiego ktory dostalas od pani gin. bede ogromnie wdzieczna
pozdrawiam daga4
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel