Temat: za duże spodnie

zaprawdeprzekletemiejsce

Dołączył: 2011-05-21

Miasto: Kraków

Listów: 6976

23 stycznia 2012, 15:36 (List #1)
oto moje spodnie...bardzo je lubie maja swietny kolor, ale jak widac mniej lub bardziej potwornie na mnie wisza... a brzuchu mam strasznie duzo miejsca, a i na nogach wygladaja workowato :( a to spodnie ktore powinny przylegac do ciala.. kupilam je jak bylam troche grubsza a i wtedy byly lekko za duze, ale naprawde minimalnie.. pytanie- co z nimi zrobic? isc do krawcowej? ile by to kosztowalo?
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016

ZizuZuuuax3

Dołączył: 2011-12-01

Miasto: Warszawa

Listów: 911

23 stycznia 2012, 15:39 (List #2)
idź do krawcowej, i niech zrobi z nogawek znów rurki, normalna krawcowa weźmie ok 20 zł nie więcej, moja sąsiadka brała kiedyś 10 zł, a teraz mama robi mi takie rzeczy :)
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

Fiona28

Dołączył: 2012-01-09

Miasto: Jelenia Góra

Listów: 610

23 stycznia 2012, 15:39 (List #3)
nie wiem czy taniej by ci nie wyszło iść i kupić nowe, nie zawsze poprawki wychodza nam na dobre :)
Postanowienie noworoczne: schudnąć do 58 kg :)
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

zaprawdeprzekletemiejsce

Dołączył: 2011-05-21

Miasto: Kraków

Listów: 6976

23 stycznia 2012, 15:42 (List #4)
:( ale to sa spodnie ktore kupilam za 10 euro na wyprzedazy czy za 20 a sa warte ok 100euro.... naprawde dobraj firmy :(nogawki na dola da sie jakos przezyc, ale w udach po prostu lataja te spodnie wygladaja jak jakies baggy jeans haha;p
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

bomboladaa

23 stycznia 2012, 15:43 (List #5)
próba nie strzelba...;) spróbuj zwęzić u krawcowej, może jeszcze gdzieś założysz, ja też miałam takie super ulubione i po zwężeniu mąż zabronił mi je nosić;) hehe tak źle się  teraz układają:(  jeśli zaś masz ograniczenia pieniężne, to lepiej dołóż i kup nowe:)

unodostress

Dołączył: 2011-10-17

Miasto: Białystok

Listów: 12269

23 stycznia 2012, 15:50 Edytowane przez unodostress 23 stycznia 2012, 15:52 (List #6)
myślę, że nie warto przerabiać;p poza tym przyzwyczajaj się do myśli, że będziesz musiała wymienić szafę:P ;>
btw. jeśli chcesz jeszcze chudnąć to w ogóle bez sensu
Postanowienie wakacyjne: zamiast się głodzić jedzcie mądrze i ćwiczcie
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

zaprawdeprzekletemiejsce

Dołączył: 2011-05-21

Miasto: Kraków

Listów: 6976

23 stycznia 2012, 15:54 Edytowane przez zaprawdeprzekletemiejsce 23 stycznia 2012, 15:54 (List #7)

unodostress napisał(a):

myślę, że nie warto przerabiać;p poza tym przyzwyczajaj się do myśli, że będziesz musiała wymienić szafę:P ;>btw. jeśli chcesz jeszcze chudnąć to w ogóle bez sensu

no te spodnie to jest chyba roymiar 38.. teraz mam spodnie 36, czasem 34(glownie szorty w sumie) i jakos bardzo duzo nie chce schudnac;]
wlasnie to jest u mnie fenomen - z 3kg roznicy a spodnie juz strasznie wisza o.O
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

aniiiiia

Dołączył: 2012-01-17

Miasto: Warszawa

Listów: 105

23 stycznia 2012, 15:55 (List #8)
15 zl
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

Jenka26

Dołączył: 2012-01-16

Miasto: Oświęcim

Listów: 16

23 stycznia 2012, 15:59 (List #9)
Ja sobie sama teraz przerabiałam za duże spodnie na dopasowane rurki ale jak się samemu nie potrafi to najlepiej iść do krawcowej tylko nie możesz zaznaczać sobie sama o ile i gdzie masz za luźne tylko poproś żeby zrobiła to na miejscu krawcowa, koszt takiego zwężenia to ok 20 zł a jeżeli spodnie należą do twoich ulubionych to myślę że warto je zwęzić zresztą dobra krawcowa powinna określić czy przerabianie nie zniszczy spodni i czy to ma sens.
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

Hagati

Dołączył: 2011-08-30

Miasto:

Listów: 185

23 stycznia 2012, 15:59 (List #10)
Ja bym nie przerabiała na pewno stracą fason i nie będą już dobrze leżeć.

Postanowienie wakacyjne: Schudnąć do wymarzonej wagi.
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel