Temat: Rozmowa o prace po angielsku

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

15 kwietnia 2009, 23:50 (List #1)
Dziewczyny prosze o pomoc...
O co mogą mnie spytać? Jak to wygląda taka rozmowa?

Co moge powiedziec o sobie? Dlaczego staram sie o tą prace?
chcialabym polepszych moj ang - I would like to improve my English i zdobyć doswiacdczenie, czyli and to gain experience ( tak?)
Masakraaa... Podpowiedzcie mi cos prosze;]
jakies zwrtoty po angielsku mądre i wogole..;p

Z gory dzieki
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016
Smacznie dopasowan edycja 2016

herself

16 kwietnia 2009, 00:00 (List #2)
a mogę zapytać w jakim sektorze starasz się o tę pracę ?;>

pulpecikk

Dołączył: 2008-01-13

Miasto: Warszawa

Listów: 1655

16 kwietnia 2009, 00:03 (List #3)
:D spać kochana:D
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

pulpecikk

Dołączył: 2008-01-13

Miasto: Warszawa

Listów: 1655

16 kwietnia 2009, 00:04 (List #4)
niestety nie mam pojecia nawet na temat rozmow o prace po polsku ;p ale napewno dziewczyny cos poradza :* a wiec to chodzilo.........o to chodziloimport url(/themes/default/css/);
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

16 kwietnia 2009, 00:05 (List #5)
pulpeciku..;p
wlasnie po to weszlam..;D
Tak sie boje tej rozmowy.. ze cos glupiego palne znając mnie
apropo, fajna ta tabeleczka;;D
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

16 kwietnia 2009, 00:06 (List #6)
ale dzieki za checi..;p

Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

16 kwietnia 2009, 00:07 (List #7)
sekor- praca jako kelnerka albo barmanka, w kazdym badz razie praca z ludzmi..;p
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

herself

16 kwietnia 2009, 00:07 (List #8)
a chciałam pomóc.. :(

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

16 kwietnia 2009, 00:08 (List #9)
a zresztą to nie wiem, czy to bedzie kelnerka, czy nie bede do pomocy w hotelu, dziwne to wszystko..
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel

beciaa17

Dołączył: 2007-10-17

Miasto: Bielsko-Biała

Listów: 349

16 kwietnia 2009, 00:09 (List #10)
herself dzieki:* dalej tu jestem, tylko glosno mysle;]
Pasek wagi
Początkowa sylwetka Obecna sylwetka Mój cel